haha oke, zo lijkt het net op sommige plaatjes (mn op dat engelse T4 forum) Daar zie ik dat ze ook op een draaiplateau te maken zijn.
Zitten ze ook comfortabeler dan de originele T4-stoelen?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Omwisselen stoelen?
Re: Omwisselen stoelen?
Vele malen.
Stoel in voorste stand de twee goudkleurige torx losschroeven, rugleuning naar achteren, zitting aan voorzijde iets optillen en dan naar voren halen. Zitten achter alleen ingehaakt. Bij stoelverwarming wel even de stekkertjes loshalen.Pieternel schreef: 24 jan 2020, 20:12 ik heb vanmiddag geprobeerd mijn zittingen te verwisselen niet gelukt.
Alleen aan de voorkant kun je 2 torkx schroefbouten los maken, aan de
achterkant zitten 2 zwarter bouten 13 of daaromtrent, niet te doen,ben er meer gestopt.
T4 2.5 TDI ACV 102pk 520.000 km 

Of 2 knappe T5 stoelen heb ze er al 2 jaar inzitten.foolspeed schreef: 06 aug 2020, 15:52Stoel in voorste stand de twee goudkleurige torx losschroeven, rugleuning naar achteren, zitting aan voorzijde iets optillen en dan naar voren halen. Zitten achter alleen ingehaakt. Bij stoelverwarming wel even de stekkertjes loshalen.Pieternel schreef: 24 jan 2020, 20:12 ik heb vanmiddag geprobeerd mijn zittingen te verwisselen niet gelukt.
Alleen aan de voorkant kun je 2 torkx schroefbouten los maken, aan de
achterkant zitten 2 zwarter bouten 13 of daaromtrent, niet te doen,ben er meer gestopt.
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw.
Helaas, ik zie ze niet. Al verkocht?Guile schreef: 14 mar 2020, 17:34 Ik heb door omstandigheden set alfa 156 stoelen over, zie 'T4 of onderdelen te koop / gevraagd'