zeer verstandig besluitYasmine D & Wesley V schreef:Ik Wesley denk dat het een T5 multivan gaat worden.![]()
![]()
Groetjes Yasmine en Wesley

By sammie5300 at 2010-10-30

By sammie5300 at 2010-10-30
zeer verstandig besluitYasmine D & Wesley V schreef:Ik Wesley denk dat het een T5 multivan gaat worden.![]()
![]()
Groetjes Yasmine en Wesley
Dat was geen V6 maar wel een VR6 die er heeft in gelegen.mettesboy schreef:er heeft toch een 3.2 V6benzine ingelegen?
is die dan kleiner dan een 3.0tdi?
Die motoren kun je niet vergelijken ! een VR6 is amper iets breder dan een 4-cyl blok , de 3,0 V6 TDI uit de Audi's zijn echte V6 blokken , dus 90°hoek . Heb je de breedte van zo'n Audi TDI wel al eens gezien ? Die zijn niet voor niks in de lengterichting ingebouwd hoor bij de Audi'sHarry4motion schreef:IK heb zo'n VR6 gehad, die zat in iets aangepast versie in mijn Seat Leon, het oude model.
Wat een wereld auto was dat zeg!!
Niet om het een of ander, maar ook 4 wiel aandrijving en heel veel kracht onderin, hoeft niet te wachten op een turbo oid, gewoon meteen weg, zonder wielspin (bij regen wel eens wielspin met 4 banden!)
Maar goed we dwalen af,
Deze motor van de LEon was niet zo heel groot en moet wel in de T5 passen, maar het lijkt mij dat de 3.0 liter TDI niet veel groter is toch?
Of is dit een echte V vorm?
De V6 die ik had in de Leon was er een met een blokhoek van 15 graden, dit is dus haast niets en lijkt op een 6 in lijn.
De V6 uit de Leon was 2.8 L de TDI 3.0 L dus ik zeg, (en hoop) dat dat wel moet passen toch?
En belangrijker nog, als hij al past, komt hij er dan ook een keertje in?
ben ook een enorme VW fan maar ergens had ik het wel verwacht.. het rijden is echt niet te vergelijkenn hé?anmichel schreef:Beste VW T5 fans.
Ben gisteren de bestelbon gaan tekenen ..............een Viano V6 224 PK.
De ultime testrit Multivan -Viano was overduidelijk.
Op motorisch gebied kan de Multivan niet tippen aan de Viano. Zelfs de stilte, rijcomfort, remmen, gebruiksgemak, ... was opmerkelijk (niet te vergelijken met de vroegere versie).De testrit met de 4-motion 180PK DSG viel echt tegen. Voor de prijs moet ik het ook niet laten.
Spijtig, want ik ben een VW fan.
Ik kan echter niet wachten tot er een (eventueel, misschien, wanneer, welke, ...) zwaardere motor komt in de Multivan.
Bedankt voor het forum en tot .............
Anmichel