Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Mini-meeting
Re: Mini-meeting
Ik vindt allebei de t4's wel mooi :love
maar de blauwe het mooiste :klappen :klappen
maar de blauwe het mooiste :klappen :klappen
Tjaa dat zegt genoeg
Saab 9-5 1.9TiD Vector 150PK 2007
Saab 9-5 1.9TiD Vector 150PK 2007
Afgelopen zaterdag een mini meeting bij mij thuis: Duncan en René in een poging het ESP probleem op te lossen en Peter (brandweer peter) met Dochter om interieur delen op te halen. Was weer leerzaam en gezellig
Groet, Oskar.
- BenTDI
Leuke foto en goed schot precies de boom!!!Multivan Generation schreef:Een hele korte en snelle minimeeting en onverwacht!
BenTDI en Oskar
Volgende keer wat langer?
groeten Peter
PLUK PLEZIER RIJ T4 EN VOOR JE HET WEET HEB JE EEN T4 DATE
Leuk idee,
Ik heb zo al een jaar of 40 2 vrienden Jos en Willy, ongeveer 35 jaar geleden kochten we alledrie een nieuwe 1303 Kever Cabriolet en eigenlijk heel toevallig rijden we nu alledrie met een VW California. Hier zijn we ons al een beetje aan het opwarmen voor de Europese VW California Meeting van 2013:
Groeten,
Wim
VW Camper Site
http://www.wimkoelman.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb zo al een jaar of 40 2 vrienden Jos en Willy, ongeveer 35 jaar geleden kochten we alledrie een nieuwe 1303 Kever Cabriolet en eigenlijk heel toevallig rijden we nu alledrie met een VW California. Hier zijn we ons al een beetje aan het opwarmen voor de Europese VW California Meeting van 2013:
Groeten,
Wim
VW Camper Site
http://www.wimkoelman.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Wimwesty schreef: Ik heb zo al een jaar of 40 2 vrienden Jos en Willy, ongeveer 35 jaar geleden kochten we alledrie een nieuwe 1303 Kever Cabriolet en eigenlijk heel toevallig rijden we nu alledrie met een VW California. Hier zijn we ons al een beetje aan het opwarmen voor de Europese VW California Meeting van 2013:
Leuke foto Wim,
Wees er maar zuinig op, hoor je niet vaak al "40 jaar vrienden" en allen van een VW kever naar >> VW California.
Je vriend Jos, rijd hij een T5 California?, op de foto helaas niet goed te zien.
En wat is "toevallig" rijden jullie nu alledrie een California, zit daar nog een mooie anekdote bij?
Richard
- Roger B. (11)61
de linkse is ook een T5 toch?
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
- Multivan Generation
- Contacteer:
We hadden hier een paar weken geleden een bijeenkomst, waar wat bussen langskwamen
Oskar--Multivan generation--Jan2009--sgsdebruyn--JorritK--Kurt--Michisoft--Leen--PJJ65*#@--Matje--Jaccomega--Pascal-141(staat er even niet op)
Met dank aan jan2009 voor de geweldige foto
Oskar--Multivan generation--Jan2009--sgsdebruyn--JorritK--Kurt--Michisoft--Leen--PJJ65*#@--Matje--Jaccomega--Pascal-141(staat er even niet op)
Met dank aan jan2009 voor de geweldige foto
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Multivan Generation
- Contacteer:
dan moet je toch maar eens beter kijken..
Geen stickers misschien maar weel echt wjw-lers hoor
Peter was weer even een gezellige ochtend met een heerlijke rit in jouw Bussie die is echt top geworden rijd super
grt rob
Peter was weer even een gezellige ochtend met een heerlijke rit in jouw Bussie die is echt top geworden rijd super
grt rob
Rob & Lize
- Jaques T5 186
Mini Meeting in MM
Vandaag een mini meeting voor de Drenthe meeting aan in Emmen
Met Harry t5 191 Peter 887 en Jaques T5 186
Met Harry t5 191 Peter 887 en Jaques T5 186
---je kunt beter een blauwtje lopen, dan een groentje blijven--
-
hallo
ik ben in contact gekomen met jullie via een blauw camperbusje ,die bij ons op de camping kwam staan dit weekend ,
zo wat gepraat over de bekende vw waar ik zelf ook al jaren gebruik van maak,
kwamen de gedachten over een mini meeting bij ons op de camping in midden van friesland
leek me heel gezellige boel toe zo ik de foto,s ben nagegaan ,
wij hebben een camping waar naar ons zeggen veel kan hout stoken gezamelijk feestje bouwen ook geocache wordt bij ons gedaan ,kan ook bij ons binnen ,we doen ook wel buffet en dan hebben we ongeveer 45 zitplaatsen maar sta plaatsen gaan er veel makke schapen in een hok ,maar met mooi weer is buiten veel mooier,
Ik dacht laat mij dit eens bij jullie op de zetten , ben zelf ook wel voor in ons dit mee te maken,
leuk maken moet je gezamelijk doen,
neem maar eens een kijkje op onze site www.lytsmarsmuk.nl
dan weet je wat meer en waar van ons
ik hoop van mijn zijde dat dit ook weer iets aan rollen zal brengen.
gr van de vw fan eddy adema uit vegelinsoord
ik ben in contact gekomen met jullie via een blauw camperbusje ,die bij ons op de camping kwam staan dit weekend ,
zo wat gepraat over de bekende vw waar ik zelf ook al jaren gebruik van maak,
kwamen de gedachten over een mini meeting bij ons op de camping in midden van friesland
leek me heel gezellige boel toe zo ik de foto,s ben nagegaan ,
wij hebben een camping waar naar ons zeggen veel kan hout stoken gezamelijk feestje bouwen ook geocache wordt bij ons gedaan ,kan ook bij ons binnen ,we doen ook wel buffet en dan hebben we ongeveer 45 zitplaatsen maar sta plaatsen gaan er veel makke schapen in een hok ,maar met mooi weer is buiten veel mooier,
Ik dacht laat mij dit eens bij jullie op de zetten , ben zelf ook wel voor in ons dit mee te maken,
leuk maken moet je gezamelijk doen,
neem maar eens een kijkje op onze site www.lytsmarsmuk.nl
dan weet je wat meer en waar van ons
ik hoop van mijn zijde dat dit ook weer iets aan rollen zal brengen.
gr van de vw fan eddy adema uit vegelinsoord