Inmiddels 10.000 km op de teller, maar geen klap verkeerd gegeven de 140PK DSG7
De bus echt helemaal top. Afgelopen weekend weer een weekendje belgie gedaan en dan merk je het comfort.
Normaal gesproken rij ik niet zo veel, Naar de zaak en terug

.
Het weggedrag is zeer comfortabel, maar met de extra pk's t.o.v. mijn oude is het wel inhouden geblazen.
Nu al meer bekeuringen binnen dan in 120.000km in mijn oude
De bediening van het dashboard en de stuurwielbediening zijn instinctief en bieden veel informatie (verbruik, afstand, navigatie. telefoon, PDC en ipod)
De verlichting is en blijft fantastisch! Bij ieder stoplicht geniet ik van de lampen die in de auto voor mij reflecteren, zelfs als dat een Dacia Logen is
De lichtopbrengst is natuurlijk verder helemaal op orde. Een mooi lichtbeeld en meer dan voldoende bereik.
Het verbruik ligt zoals verwacht hoger dan dat van mijn oude 86pkje, 1 op 10 gemiddeld met een redelijk zware rechtervoet.
Als ik rustig aan doe merk ik dat direct. Dan is 1 op 13-1 op 14 voor mij haalbaar.
Dit alles bijna altijd zonder lading.
Alleen jammer dat een onverlaat er in de 5e week na levering een mooie kras op zette, de schuifdeur en bijrijdersdeur moeten dus binnenkort opnieuw gespoten worden.
Maar heb geen haast daarbij, wellicht toch nog eens kijken of de spiegelkappen (degene tegen de auto aan), de ondergril (de mond zeg maar, waar de chromen strip in zit) en de achterdeurgreep mee te laten spuiten. Of wellicht hoogglans zwart te laten maken
Dat zijn de enige onderdelen die nu mat (kunststof) zwart zijn, verder alles in kleur of hoogglans zwart (gril)
Fototje, beetje slecht zichtbaar maar de krassen zijn op de schuifdeur een cm of 15 en op de bijrijdersdeur een cm of 35
Kortom een erg tevreden VW T5Gp rijder :love

En mijn vrouw? Die klaagt alleen nog wanneer ik weer stiekum haar stoelverwarming heb aangezet

, ze wil geen gestoofde pruim!!