Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
slecht aanslaan bij langer dan 24 uur stilstaan
- robertTREBOR
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
- Locatie: vlaardingen
Re: slecht aanslaan bij langer dan 24 uur stilstaan
Heel erg bedankt Olaf !
Ik denk echt dat ik me met de oplossing van het probleem moet gaan bemoeien.
De werkplaatschef vertelde me ook eerlijk dat ze amper meer pompverstuiver T5 in onderhoud hebben, ouder dan 3 a 4 jr.
vloeien die allemaal weg voor hun onderhoud naar elders.
Al met al wil ik voorkomen dat er dalijk een andere cijlinderkop op komt en een vette rekening van 2100 euro excl.btw.
en de storing nog hetzelfde is, omdat de oorzaak in een terugslagklepje zit !
Ik denk echt dat ik me met de oplossing van het probleem moet gaan bemoeien.
De werkplaatschef vertelde me ook eerlijk dat ze amper meer pompverstuiver T5 in onderhoud hebben, ouder dan 3 a 4 jr.
vloeien die allemaal weg voor hun onderhoud naar elders.
Al met al wil ik voorkomen dat er dalijk een andere cijlinderkop op komt en een vette rekening van 2100 euro excl.btw.
en de storing nog hetzelfde is, omdat de oorzaak in een terugslagklepje zit !
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
- jacobsentertainment476
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
- Locatie: Rutenbrock Duitsland Auto: T5 multivan Highline, Touareg 4,2tdi, golf4 1,9tdi
- Contacteer:
Re: slecht aanslaan bij langer dan 24 uur stilstaan
Heel begrijpelijk Robert, ook ik kan m'n geld maar éénmaal uitgeven, en dan het liefst aan leuke dingen. En €2100,- is geen kleinigheidrobertTREBOR schreef:Heel erg bedankt Olaf !
Ik denk echt dat ik me met de oplossing van het probleem moet gaan bemoeien.
De werkplaatschef vertelde me ook eerlijk dat ze amper meer pompverstuiver T5 in onderhoud hebben, ouder dan 3 a 4 jr.
vloeien die allemaal weg voor hun onderhoud naar elders.
Al met al wil ik voorkomen dat er dalijk een andere cijlinderkop op komt en een vette rekening van 2100 euro excl.btw.
en de storing nog hetzelfde is, omdat de oorzaak in een terugslagklepje zit !

Vandaar dus die twee procedures om je pomp en verstuivers te controleren. Deze procedures zijn niet zo heel erg ingrijpend en zouden uitsluitsel kunnen geven over je terugslagklepje.
En daarom heb ik al in mijn onderschrift staan "Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf. No nuts no glory "


Jacobsentertainment476
Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl

Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl

- robertTREBOR
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
- Locatie: vlaardingen
Re: slecht aanslaan bij langer dan 24 uur stilstaan
Vandaag bij de dealer geweest, pompverstuivers waren gedemonteerd. de rubbertjes om de pompverstuivers waren
in ronduit slechte staat, kop beschadigd door de stalen pompverstuivers die tegen het zachte aluminium aan heeft
liggen te trillen. Te triest voor woorden eigenlijk een Volkswagendiesel met 130.000 km waar de cijlinderkop van vervangen
moet worden voor een exemplaar met stalen bussen erin ........................................
in ronduit slechte staat, kop beschadigd door de stalen pompverstuivers die tegen het zachte aluminium aan heeft
liggen te trillen. Te triest voor woorden eigenlijk een Volkswagendiesel met 130.000 km waar de cijlinderkop van vervangen
moet worden voor een exemplaar met stalen bussen erin ........................................
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
Re: slecht aanslaan bij langer dan 24 uur stilstaan
Uit deze bewoording begrijp ik dat je er goed aan doet deze rubberafdichtingen preventief te vervangen? Wat zijn ongeveer de kosten om alleen deze afdichtingen te vervangen of is het niet zo simpel?
Rogier
Rogier
- jacobsentertainment476
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
- Locatie: Rutenbrock Duitsland Auto: T5 multivan Highline, Touareg 4,2tdi, golf4 1,9tdi
- Contacteer:
Re: slecht aanslaan bij langer dan 24 uur stilstaan
Als je alleen de O ringen van de verstuivers bedoeldRogier663 schreef:Uit deze bewoording begrijp ik dat je er goed aan doet deze rubberafdichtingen preventief te vervangen? Wat zijn ongeveer de kosten om alleen deze afdichtingen te vervangen of is het niet zo simpel?
Rogier

Front in service stand zetten, alle lucht slangen aan de kant, EGR etc aan de kant, inlaatspruitstuk demonteren, kunststof deksel en aluminium deksel demonteren, tuimelas demonteren, kabel boom niet vergeten, verstuivers demonteren en de O ringen uitwisselen. Als de verstuivers er dan toch uit zijn gelijk de cilinderkop goed controleren of deze niet is ingesleten ( anders kun je O ringen op regelmatige basis gaan vervangen) En in omgekeerde volgorde weer in elkaar bouwen. Vergeet niet dat er specifieke procedures zijn voor het plaatsen van de verstuivers en voor het afstellen daarvan, Alle boutje vervangen (rekboutjes) en olie vervangen ( kun je nu heel fijn bij als het front in service stand staat)
Ik had een topic waar alles in staat incl kosten "ik ben er eigenlijk wel klaar mee" Hier ergens staat dus een klein overzicht wat boutjes en O ringen kosten.
Jacobsentertainment476
Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl

Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl

Re: slecht aanslaan bij langer dan 24 uur stilstaan
Ik had je topic gelezen, mooi werk!! Maar preventief laten vervangen is dus niet echt een optie, wat werk betreft. jammer
- robertTREBOR
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
- Locatie: vlaardingen
Re: slecht aanslaan bij langer dan 24 uur stilstaan
====================================================================================jacobsentertainment476 schreef:Als je alleen de O ringen van de verstuivers bedoeldRogier663 schreef:Uit deze bewoording begrijp ik dat je er goed aan doet deze rubberafdichtingen preventief te vervangen? Wat zijn ongeveer de kosten om alleen deze afdichtingen te vervangen of is het niet zo simpel?
RogierDan inderdaad is dat niet 123 klaar, dat is een leuk klusje om het zo maar te zeggen.
Front in service stand zetten, alle lucht slangen aan de kant, EGR etc aan de kant, inlaatspruitstuk demonteren, kunststof deksel en aluminium deksel demonteren, tuimelas demonteren, kabel boom niet vergeten, verstuivers demonteren en de O ringen uitwisselen. Als de verstuivers er dan toch uit zijn gelijk de cilinderkop goed controleren of deze niet is ingesleten ( anders kun je O ringen op regelmatige basis gaan vervangen) En in omgekeerde volgorde weer in elkaar bouwen. Vergeet niet dat er specifieke procedures zijn voor het plaatsen van de verstuivers en voor het afstellen daarvan, Alle boutje vervangen (rekboutjes) en olie vervangen ( kun je nu heel fijn bij als het front in service stand staat)
Ik had een topic waar alles in staat incl kosten "ik ben er eigenlijk wel klaar mee" Hier ergens staat dus een klein overzicht wat boutjes en O ringen kosten.
Als je de dealer de O ringetjes laat vervangen wat je dan ( belachelijk !) Iedere 100.000 km moet laten doen
Ben je dealerprijs kwijt 700 euro inkl.btw.
Ze moeten dan wel over deskundig personeel beschikken want het is een heel secuur klusje , er kan veel verziekt worden tijdens de montage ! Bij mij was 6 mnd. Terug een nw. Pompverstuiver gemonteerd die kapot ging op 120 dkm. door de dealer. Uitgerekend EEN pompverstuiver had VEEL schade !!! Ik kan het niet bewijzen maar het is volgens mij wel zo goed als zeker dat uitgerekend de schade aan die ene verstuiver is gekomen door ondeskundige montage.
Het is gewoon een klote motor waar je snel afscheid van moet nemen, niet geschikt om zorgeloos mee te rijden !
En een pompverstuiver kost 700 euro excl. btw. ook niet normaal deze prijzen, je loopt er helemaal op leeg !!
Ik ben er ECHT klaar mee, zodra terug uit de werkplaats de verkoop in, dure TROEP van VW !!
Laatst gewijzigd door robertTREBOR op 22 aug 2013, 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
- jacobsentertainment476
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
- Locatie: Rutenbrock Duitsland Auto: T5 multivan Highline, Touareg 4,2tdi, golf4 1,9tdi
- Contacteer:
Re: slecht aanslaan bij langer dan 24 uur stilstaan
Je zou de werkzaamheden met de cilinderkop een slag voor kunnen zijn, en in dat geval scheelt het je werk en geld.Rogier663 schreef:Ik had je topic gelezen, mooi werk!! Maar preventief laten vervangen is dus niet echt een optie, wat werk betreft. jammer
ff een opsomming €
O ring setje VW dealer ( beste kwaliteit en compleet) €150.-
Verstuiver boutjes VW Dealer € 10.-
Tuimel as boutjes VW Dealer € 67.-
Totaal €227.-
Dit is puur op basis van alleen de O ringen vervangen, dat er niets anders stuk gaat en dat je al het gereedschap aanwezig hebt. En zonder vervangen van motorolie en filters. Als je dus ook nog de veeltand sleutels moet kopen en meet gereedschap voor het afstellen van de verstuivers dan moet je daar ongeveer een €100.- voor rekenen. En in dit verhaal gaan we er maar gemakshalve van uit dat de rest goed is en blijft tijdens de werkzaamheden.
Als je alle gereedschappen en dergelijke hebt en je kunt aan de slag, dan ben je daar in je eentje een goeie middag mee bezig. Dus de prijs van ( uit mijn hoofd ) €770.- bij de dealer is dan niet verschrikkelijk duur, en je hebt dan ook nog enigszins garantie. Ik vond het zelf goed te doen.
Mocht je toch de gehele cilinderkop moeten reviseren/vervangen, dan komt er een behoorlijk bedrag bij maar dat spreekt voor zich natuurlijk.
Trouwens Robert, al iets weer gehoord van je dealer ? ben wel even benieuwd.
Jacobsentertainment476
Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl

Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl

- jacobsentertainment476
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
- Locatie: Rutenbrock Duitsland Auto: T5 multivan Highline, Touareg 4,2tdi, golf4 1,9tdi
- Contacteer:
Re: slecht aanslaan bij langer dan 24 uur stilstaan
€700.- gedeeld door 100.000km = 233 p/jaar, met als 33.000km p/jaar als gemiddelde. Daar zou ik mee kunnen leven, als je het er op aan laat komen dan komt de cilinderkop er bij en dan loopt het totaal al snel op richting de €3000.- En als je dat deelt door zeg maar 5 jaar ( 5 x 33.000km = 165.000km ) is dat €600.- p/jaar. ( even op basis van mijn kilometerstand waarop m'n cilinderkop moest worden gereviseerd "168.000km") Tja dan ga ik toch liever voor het preventief vervangen van de O ringen.robertTREBOR schreef: Als je de dealer de O ringetjes laat vervangen wat je dan ( belachelijk !) Iedere 100.000 km moet laten doen
Ben je dealerprijs kwijt 700 euro inkl.btw.
Ze moeten dan wel over deskundig personeel beschikken want het is een heel secuur klusje , er kan veel verziekt worden tijdens de montage ! Bij mij was 6 mnd. Terug een nw. Pompverstuiver gemonteerd door de dealer. Uitgerekend EEN pompverstuiver had VEEL schade !!!
Het is gewoon een klote motor waar je snel afscheid van moet nemen, niet geschikt om zorgeloos mee te rijden !
Als
En dat is geheel mijn mening natuurlijk, ik wil een 2½ 5 cilinder rijden.









Jacobsentertainment476
Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl

Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl

- robertTREBOR
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
- Locatie: vlaardingen
Re: slecht aanslaan bij langer dan 24 uur stilstaan
Nou ik zal je vertellen ik hoef NOOIT meer een 2500 cc 5 cyl. bomvol ziektes en ellende waar je helemaal op leeg loopt !
Maart 2013 , 120 dkm.; weggesleept worden bij een stoplicht ; kapotte pompverstuiver. 1230 Euro inkl. btw
Aug. 2013 , 130 dkm.; Regelmatig langer dan 30 sec. moeten starten voor de motor aanslaat : nw. kop erop 3000 Euro inkl. btw
En dan de dingen die doodnormaal zijn bij dit rampen type zoals gescheurt spruitstuk , R. aandrijfas die door de vertanding draait, lekke stuurbekrachtiger , Roetkat aan gort , enz. enz.
En dat allemaal met net een ton gelopen en rustig gebruikt..............
Maart 2013 , 120 dkm.; weggesleept worden bij een stoplicht ; kapotte pompverstuiver. 1230 Euro inkl. btw
Aug. 2013 , 130 dkm.; Regelmatig langer dan 30 sec. moeten starten voor de motor aanslaat : nw. kop erop 3000 Euro inkl. btw
En dan de dingen die doodnormaal zijn bij dit rampen type zoals gescheurt spruitstuk , R. aandrijfas die door de vertanding draait, lekke stuurbekrachtiger , Roetkat aan gort , enz. enz.
En dat allemaal met net een ton gelopen en rustig gebruikt..............
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
- Pascal-141
- Berichten: 10956
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
- Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel
Re: slecht aanslaan bij langer dan 24 uur stilstaan
Tja ... volgens mij heb jij gewoon veel pech gehad met je T5 (misschien heb je een "maandagmorgendauto" ? )robertTREBOR schreef:Nou ik zal je vertellen ik hoef NOOIT meer een 2500 cc 5 cyl. bomvol ziektes en ellende waar je helemaal op leeg loopt !
Maart 2013 , 120 dkm.; weggesleept worden bij een stoplicht ; kapotte pompverstuiver. 1230 Euro inkl. btw
Aug. 2013 , 130 dkm.; Regelmatig langer dan 30 sec. moeten starten voor de motor aanslaat : nw. kop erop 3000 Euro inkl. btw
En dan de dingen die doodnormaal zijn bij dit rampen type zoals gescheurt spruitstuk , R. aandrijfas die door de vertanding draait, lekke stuurbekrachtiger , Roetkat aan gort , enz. enz.
En dat allemaal met net een ton gelopen en rustig gebruikt..............
Er rijden zoooooooooveel T5 rond die makkelijk 300.000km rondrijden zonder een probleem .
Ik heb aan mijn eigen T5 tot op heden nog maar 1 ding hoeven te vervangen : de bekende rechter aandrijfas . That's it .
De DPF heb ik ook leeggemaakt , was nog geen probleem mee , maar hij regenereerde wel vaak , dus gewoon leeggemaakt en gechipt voor wat extra pk's .
Om de 15.000km vervang ik de (Longlife III) olie en filter en dat is het .
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
- robertTREBOR
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
- Locatie: vlaardingen
Re: slecht aanslaan bij langer dan 24 uur stilstaan
Even Update:
Na bijna 2 wkn. in de garage te hebben gestaan, zijn er weer nw. problemen naar boven gekomen.
1e probleem; de beschadigde pompverstuiver schachten waardoor er lekkage was en de motor na een nacht stil gestaan te hebben
na 30 sec. starten pas aansloeg.
2e probleem; zwaar beschadigde hydr. klepstoters, als je er met je vinger overheen gaan voel je dat dit echt "pisbakken staal" is ! Zeker 1 tot 1,5 mm weggesleten waar de klepstoters de klepsteel raken.
En de lagerschalen van de nokkenas zien er niet uit ! deze moeten vervangen worden.
Na bijna 2 wkn. in de garage te hebben gestaan, zijn er weer nw. problemen naar boven gekomen.
1e probleem; de beschadigde pompverstuiver schachten waardoor er lekkage was en de motor na een nacht stil gestaan te hebben
na 30 sec. starten pas aansloeg.
2e probleem; zwaar beschadigde hydr. klepstoters, als je er met je vinger overheen gaan voel je dat dit echt "pisbakken staal" is ! Zeker 1 tot 1,5 mm weggesleten waar de klepstoters de klepsteel raken.
En de lagerschalen van de nokkenas zien er niet uit ! deze moeten vervangen worden.
- Bijlagen
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
- jacobsentertainment476
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
- Locatie: Rutenbrock Duitsland Auto: T5 multivan Highline, Touareg 4,2tdi, golf4 1,9tdi
- Contacteer:
Re: slecht aanslaan bij langer dan 24 uur stilstaan
Godv........ Zo zagen mijn klepstoters er niet eens uit. Al met al wordt het een dure. Nokkenas nog goed ?
Jacobsentertainment476
Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl

Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl

- robertTREBOR
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
- Locatie: vlaardingen
Re: slecht aanslaan bij langer dan 24 uur stilstaan
Ik heb al de nodige auto's en bestelbussen gehad, maar dit slaat echt alles !!
op 120 dkm. een kapotte pompverstuiver van 1230 euro
op 130 dkm pompverstuiverschachten uitgeslagen, lager schalen nokken as helemaal stuk , en hydr. klep stoters helemaal
ingesleten ! kosten geschat ca 5000 euro inkl. btw. !! ( inkl. verv. vervoer.)
Ik rij al 25 jr. auto maar deze pruts kwaliteit slaat echt alles !! Nog NOOIT meegemaakt zoiets !
Altijd iedere 12 mnd. bij de VW dealer geweest voor onderhoud a ca 500 euro.
Geen trekhaak ,altijd LEEG en RUSTIG mee gereden, verbruik ca 1 op 13 en na 130 dkm ca 5000 euro inkl. btw aan kosten !!
En 4 mnd. er voor een pompverstuiver vervangen a 1230 euro inkl. btw.
Ik heb hier geen enkel vertrouwen meer in, als die klaar is maak ik hem schoon en netjes en is die binnen 1 week weg en
echt NOOIT meer een VW !!!!!
op 120 dkm. een kapotte pompverstuiver van 1230 euro
op 130 dkm pompverstuiverschachten uitgeslagen, lager schalen nokken as helemaal stuk , en hydr. klep stoters helemaal
ingesleten ! kosten geschat ca 5000 euro inkl. btw. !! ( inkl. verv. vervoer.)
Ik rij al 25 jr. auto maar deze pruts kwaliteit slaat echt alles !! Nog NOOIT meegemaakt zoiets !
Altijd iedere 12 mnd. bij de VW dealer geweest voor onderhoud a ca 500 euro.
Geen trekhaak ,altijd LEEG en RUSTIG mee gereden, verbruik ca 1 op 13 en na 130 dkm ca 5000 euro inkl. btw aan kosten !!
En 4 mnd. er voor een pompverstuiver vervangen a 1230 euro inkl. btw.
Ik heb hier geen enkel vertrouwen meer in, als die klaar is maak ik hem schoon en netjes en is die binnen 1 week weg en
echt NOOIT meer een VW !!!!!
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
- robertTREBOR
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
- Locatie: vlaardingen
Re: slecht aanslaan bij langer dan 24 uur stilstaan
Nokken as heeft wel lichte schade maar gaat er gewoon weer in, na overleg met de wp chef
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)