Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T6 uitleverstop sinds december
Re: T6 uitleverstop sinds december
Ik heb gisteren bericht gehad van de dealer dat de 204 pk uitvoering tot nader order niet wordt uitgeleverd
Meer info kreeg ik niet
Meer info kreeg ik niet
Hij stond al in Nederland, vanaf december.
T6 oryx schreef: 22 mar 2018, 19:07 Ik heb gisteren bericht gehad van de dealer dat de 204 pk uitvoering tot nader order niet wordt uitgeleverd
Meer info kreeg ik niet
Wel raar, ik krijg de 204pk gewoon uitgeleverd! Sommige hebben een hardware aanpassing nodig misschien bij jouw het geval? Zou morgen toch nog eens bellen met ze.
Ik heb dat bericht ook gehad van mijn dealer maar bij nader onderzoek bleek dat te gaan om modellen die al op voorraad stonden en dus al enige tijd geleden zijn geproduceerd. Daar moet inderdaad een hardware aanpassing of andere software aanpassing voor gemaakt worden. Zo heb ik het begrepen in ieder geval. Ik ben heel benieuwd wanneer de eerste T6 uit Duitsland deze kant op komt.T6 oryx schreef: 22 mar 2018, 19:07 Ik heb gisteren bericht gehad van de dealer dat de 204 pk uitvoering tot nader order niet wordt uitgeleverd
Meer info kreeg ik niet
Wachten duurt lang....
elpd schreef: 22 mar 2018, 20:37Ik heb dat bericht ook gehad van mijn dealer maar bij nader onderzoek bleek dat te gaan om modellen die al op voorraad stonden en dus al enige tijd geleden zijn geproduceerd. Daar moet inderdaad een hardware aanpassing of andere software aanpassing voor gemaakt worden. Zo heb ik het begrepen in ieder geval. Ik ben heel benieuwd wanneer de eerste T6 uit Duitsland deze kant op komt.T6 oryx schreef: 22 mar 2018, 19:07 Ik heb gisteren bericht gehad van de dealer dat de 204 pk uitvoering tot nader order niet wordt uitgeleverd
Meer info kreeg ik niet
De mijne stond eind oktober in Nederland, maar moest reclame erop laten maken. En heb de remklauwen meteen laten spuiten, en ja dan is het mooier om hem in januari op kenteken te zetten. En toen kwam in december het bericht dat verhaal verlopig niet door ging.
Ik kan hem volgende week vrijdag ophalen 

Die van mij staat sinds begin dec bij de dealer de dealer zou nog wat aftermarket onderdelen er gelijk opzetten dit was eind dec klaar en dan week 1 2018 rijden
Op papier klonk het leuk maar ik vind het wachten nu echt niet leuk meer
Mede door de bizar slechte ( geen ) informatie van de dealer en pon en door de arrogante houding wordt dit na 10 voertuigen op rij uit de vw groep ook direct de laatste
Op papier klonk het leuk maar ik vind het wachten nu echt niet leuk meer
Mede door de bizar slechte ( geen ) informatie van de dealer en pon en door de arrogante houding wordt dit na 10 voertuigen op rij uit de vw groep ook direct de laatste
Mijn t6 word volgende week ook afgeleverd
Deze stond eerst gepland voor eerste week januari
Deze stond eerst gepland voor eerste week januari
-
- Contacteer:
ik moet nog wachten tot minimaal 1/2 april, auto was klaar maar stond nog in Duitsland, dan moet de bekleding nog aangepast, en dan moet de betimmering er nog in gemaakt, maar einde is in zicht.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Nou dan is er net een kampeer en zelfbouw meeting waar je van harte welkom bent
Heb je meteen je gewenste meeting

Heb je meteen je gewenste meeting

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ik werd vanochtend plotseling gebeld dat ik hem vandaag kon halen 

Gefeliciteerd Ruurd99! Had je vervangend vervoer tijdens het wachten en ben je gecompenseerd?
Niet gecompenseerd , wel vervangend vervoer.
Mooie bus, begin zo'n spoilertje achterop toch steeds mooier te vinden..