Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Stuurkolom T5
-
Stuurkolom T5
Sinds maart 2006 ben ik in het bezit van een nieuwe handgeschakelde T5 California (128 Kw). Na ongeveer 8.000 km ontstond er tolerantie op de stuurkolom in de vorm van een tik. In de stad en op bochtige binnenwegen is dat zo irritant dat het invloed heeft op mijn rijplezier omdat ik iedere keer als ik aan het stuur draai op die tik zit te wachten. En juist met een camper zit je veel op dit soort wegen. De dealer zei me dat het een bekend probleem was waar de helft van de T5's mee te kampen heeft. Het betreft de onderste kruiskoppeling van de stuurkolom. De fabriek zou een nieuwe aan het ontwikkelen zijn en in die tijd mag geen garantie verleend worden (?!!!). Ik vind het een vreemd verhaal dat zo lang na introductie van dit model zich nog zulke kinderziektes voordoen. Er staat nu 17.000 km op de teller en het probleem wordt er niet kleiner op. Is iemand op de hoogte met dit probleem?
Ben ik helemaal met je eens. Ik neem toch aan dat je met zo'n antwoord niet akkoord gaat.De fabriek zou een nieuwe aan het ontwikkelen zijn en in die tijd mag geen garantie verleend worden (?!!!). Ik vind het een vreemd verhaal
Ik zou een vervanging eisen. En al houdt die het maar driekwartjaar vol, wie weet hebben ze dan eindelijk een nieuwe kruiskoppeling ontwikkeld.
Dit antwoord vind ik te gek voor woorden. De investering die je hebt gedaan is groot genoeg geweest.
gemodificeerde definitieve uitvoering
na alle 3 gehad te hebben nu de nieuwe,,,,,,,nog geen probleem,,,,,,nog niet
mvg rob
mvg rob
meestal op 2 wielen door de bocht
- Jaap 162
- Contacteer:
sinds 1e week van januari ook weer een nieuw stuurhuis. Tot op heden geen last.
Groeten
Jaap
"Thank you, Thank you, Elvis left the building"
http://www.geuzinge.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaap
"Thank you, Thank you, Elvis left the building"
http://www.geuzinge.com" onclick="window.open(this.href);return false;