Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

een paar vragen

vragen over de T5
Plaats reactie
de kameleon
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 sep 2008, 15:05

een paar vragen

Bericht door de kameleon »

Ik had een paar vragen en heb deze lijst tot pagina 7 doorgelezen en kon mijn vragen niet vinden dus meschien is er al iets over of kan 1 van jullie mij helpen

vraag 1
ik heb een luxedubbele cabine (dus met veel beenruimte)en nu wil ik onder de achterbank een versterker en een subwoofer wegwerken maar heeft iemand meschien een tip hoe ik de voeding en de tulp kabels kan leggen zodat deze uit het zicht zijn

vraag 2
ik heb van die normale koplampen met een h4 lamp maar nu wil ik hier eigenlijk zoon xenon set inzetten maar nu heb ik ook gehoord dat je dan veel last van stooringen in je radio krijg wie weet hier raad mee
en is het anders een optie om multivan lampen te nemen met xenen zoals op deze site staan http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/pr ... 13675.html
maar ik neem aan dat als je van h4 na h7 gaat dat je de kabelboom ook aan moet passen of zie ik dat verkeerd

ik hoop dat jullie hier raad mee weten
Gebruikersavatar
Jeroen T5 204
Berichten: 3455
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
Locatie: Vroomshoop (VCDS)
Contacteer:

Re: een paar vragen

Bericht door Jeroen T5 204 »

antwoord op vraag 2:

Kabelboom hoef je niet aan te passen bij multivan lampen. Stekker blijft hetzelfde namelijk. Alleen je complete bumper moet ervoor weg om de lampen te plaatsen!!!

De kastjes van de xenon lampen kunnen inderdaad storen op je radio. Daarom kun je het ook beter laten doen door die mensen die er verstand van hebben.
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
de kameleon
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 sep 2008, 15:05

Re: een paar vragen

Bericht door de kameleon »

Bedankt voor de info

ik heb hiervoor een transit connect gehad en dat had ik zelf aangesloten maar dat werkte perfect
Plaats reactie