Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

kapot knipperlicht

vragen over de T4
Plaats reactie
Dre 960
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:24
Locatie: Heerenveen

kapot knipperlicht

Bericht door Dre 960 »

Hoi WJW ers

Ik heb een probleem met mijn knipperlicht links achter heb vandaag de nieuwe lexus-look achterlichten geplaatst bij controle na het plaatsen van de lampen deden alle lampen het ga ik later alles opruimen sluit de auto af valt mij op dat het linker knipperlicht het niet doet dus ik denk lampje kapot nu is dit niet het geval alle stekker verbindingen en draden naar de fittingen zijn ook goed ( Ohms door gemeten met piepje ) dus geen breuken of slechte stekkers kan het zijn dat er een kabelbreuk in de draad naar de stekker zit vanaf de kabelboom en zo ja hoe zou ik dat kunnen controleren of is er iets van een knipperlicht automaat die stuk kan zijn de overige drie knipperlichten doen het overigens wel wie o wie kan mij helpen B.V.D.

Groetjes Dre 960 :zwaai

P.S. bij mijn eerdere vraag een tijd geleden over de stekkers die over hield deze waren inderdaad van de trekhaak verlichting.
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Johan191 »

Heb je ook al gemeten op spanning op de contacten van je knipperlicht in de lampunit.
Wanneer je daar wel spanning hebt, en je lamp is heel dan is het een contactprobleem.
Kan zijn dat het middencontact van de lampunit net iets te diep zit en die de acherkant van je lamp niet raakt wanneer die in de bajonetsluiting zit.
Wanneer dat zo is, even (met gevoel) het middencontact iets naar boven halen.
Dre 960
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:24
Locatie: Heerenveen

Bericht door Dre 960 »

Hoi Johan

In ieder geval bedankt voor je reactie maar dat was het niet had eerst geen spanning op het licht. Gecontroleerd door het rechter knipperlicht door te verbinden met links en de alarm lichten aan toen deed hij het wel de zaak weer los gehaald en ik zou een naald gaan halen om te kijken waar de draad breuk ongeveer zou zitten doe de deur van de auto op slot en zie daar :jumpklap :happy :jumpklap het knipperlicht deed het weer, waarschijnlijk toch ergens een draad breuk maar die kan ik verlopig niet vinden dus zolang het licht het blijft doen maar in ieder geval toch nog bedankt ben in ieder geval weer gaan zoeken.

Groetjes Dre 960 :zwaai
Plaats reactie