Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
enkele vraagjes
- jurgendocx
enkele vraagjes
beste wjw's , ze hebben begin deze week mijn T4 geramd langst achter terwijl ik braaf stond aan te schuiven . de expert heeft hem totaal verlies verklaart tot mijn groot spijt hij begon er net naar wens uit te zien . maar ik blijf niet met de pakken zitten en heb mij al een andere op het oog , de vraag is deze heeft een donkerblauw interieur niet zo mooi vind ik persoonlijk, bestaat er een zwart dashbord en zwarte vloerbekleding voor een t4.of is er een mogelijkheid om het dashbord te overtrekken, zetels komen int leer dus daar is geen probleem. het is een verlengde carravele van 99 2.5 TDI met airco standkachel parabool velgen ik kan deze kopen voor 8000€ is dat een goeie prijs .
DIT IS MIJN GERAMDE T4 VOOR EN NA
DIT IS MIJN GERAMDE T4 VOOR EN NA
- Henk-1
- Site Admin
- Contacteer:
:alarm jammer van je T4 Jurgen
ja ik ken die blauwe dashboard . Vind ze persoonlijk ook niet zo
Je kunt ze eventueel overspuiten in een andere kleur , volgens mij zijn hier speciale spuitbussen voor
En vloerbedekking in het zwart , ik heb zwarte project tapijt
Zelf gelegd , was veel werk
Maar of ie ook origineel verkrijgbaar is
ja ik ken die blauwe dashboard . Vind ze persoonlijk ook niet zo
Je kunt ze eventueel overspuiten in een andere kleur , volgens mij zijn hier speciale spuitbussen voor
En vloerbedekking in het zwart , ik heb zwarte project tapijt
Zelf gelegd , was veel werk
Maar of ie ook origineel verkrijgbaar is
Groetjes webmaster Henk-1 VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
- jurgendocx
- jurgendocx
ik moet hem afstaan
ik moet mijn t4 afstaan aan de verzekering ik mag er afhalen maar moet er terug opzetten zodat hij in de oorspronkelijke staat blijft. ik heb de wielen eraf gehaald de powerbox, deurbakken ik denk dat ik al rond ben
- jurgendocx
- jurgendocx
- Pascal-141
Re: ik moet hem afstaan
Hoogstwaarschijnlijk is de tegenpartij in de fout , aangezien je achteraan bent aangereden ?jurgendocx schreef:ik moet mijn t4 afstaan aan de verzekering ik mag er afhalen maar moet er terug opzetten zodat hij in de oorspronkelijke staat blijft. ik heb de wielen eraf gehaald de powerbox, deurbakken ik denk dat ik al rond ben
Als de verzekering nu zegt dat het een total-loss is , dan kun jij wel eisen om hem te herstellen (als je dat wil natuurlijk). Als ze dat niet willen doen , dan kun jij ook eisen dat zij jou een identieke T4 zoeken met dezelfde kilometerstand en dezelfde opties en alles. Dat is JOUW recht ! Als ze dat niet kunnen , dan moeten ze je oude T4 herstellen.
Veel mensen laten de verzekeringsmaatschappijen TE gemakkelijk op hun kop zitten ...
Die Caravelle die je weet staan : zit daar een dubbel cabine in , of ga je er mee rijden als Caravelle ?
- jurgendocx