![Afbeelding](http://img39.imagefra.me/img/img39/2/10/24/f_wy6eqb27dim_718fcae.jpg)
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
productieplanning T5GP
productieplanning T5GP
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Re: productieplanning T5GP
bestellen kan altijd, maar voor dat je hem krijgt
zie onze site voor een mooi hekwerk sier-hekwerken!
- Donald4Motion
- Berichten: 4426
- Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
- Locatie: Tuuuuus voor de buus
Re: productieplanning T5GP
dan kan je beter wachten op de 204PK met DSG.
Ik zou h'm wel ff laten chippen![fun :toppie](./images/smilies/toppie.gif)
Ik zou h'm wel ff laten chippen
![fun :toppie](./images/smilies/toppie.gif)
Re: productieplanning T5GP
Donald4Motion schreef:dan kan je beter wachten op de 204PK met DSG.
Ik zou h'm wel ff laten chippen
Donald , gij zijt nu zeker aan het gek worden zeker achter uw schermpje van de nieuwe T5GP ...
Met al dat lekkers erop en eraan
![fun :toppie](./images/smilies/toppie.gif)
![fun :toppie](./images/smilies/toppie.gif)
![fun :toppie](./images/smilies/toppie.gif)
T4 2.5 TDI ACV Caravelle '96 - ![Afbeelding](http://images.spritmonitor.de/317715_5.png)
Nebioblauw met blauw interieur
Rol on Sachs Suspension
Inox exhaust
407.000km
VW - Das Auto
![Afbeelding](http://images.spritmonitor.de/317715_5.png)
Nebioblauw met blauw interieur
Rol on Sachs Suspension
Inox exhaust
407.000km
VW - Das Auto
- Donald4Motion
- Berichten: 4426
- Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
- Locatie: Tuuuuus voor de buus
Re: productieplanning T5GP
Qua uiterlijk heb ik er eigenlijk niks mee, maar die techniek vind ik wel erg boeiend en dan die DSG bak :loveSCOTT schreef:Donald4Motion schreef:dan kan je beter wachten op de 204PK met DSG.
Ik zou h'm wel ff laten chippen
Donald , gij zijt nu zeker aan het gek worden zeker achter uw schermpje van de nieuwe T5GP ...
Met al dat lekkers erop en eraan![]()
![]()
Ja daar krijg ik wel een strak latje van
![fun :knipoog](./images/smilies/knipoog.gif)
Ben wel erg benieuwd wat voor kinderziektes er op de proppen komen
![fun :winter](./images/smilies/winter.gif)
en uiteraard hoelang zo'n blok meegaat
![fun :ikrij](./images/smilies/ikrij.gif)
Re: productieplanning T5GP
@Painter
Oh, da's nog tijd genoeg. Zo'n Hyundai is vrijwel onverslijtbaar, heb geen haast dus![fun :yes](./images/smilies/yes.gif)
Oh, da's nog tijd genoeg. Zo'n Hyundai is vrijwel onverslijtbaar, heb geen haast dus
![fun :yes](./images/smilies/yes.gif)
Re: productieplanning T5GP
Guus NLB schreef:@Painter
Oh, da's nog tijd genoeg. Zo'n Hyundai is vrijwel onverslijtbaar, heb geen haast dus
Hyundai onverslijtbaar??
Zie jij nog een H100 of H200 rijden dan die begin deze eeuw met bosjes aan kortzichtige ondernemers werden verkocht?
![fun :muur](./images/smilies/muur.gif)
![fun :muur](./images/smilies/muur.gif)
![fun :muur](./images/smilies/muur.gif)
![fun :muur](./images/smilies/muur.gif)
De IX55 volgens diverse bladen:
Wegligging
Bij een dergelijk grote wagen mag je natuurlijk niet de lenigheid van een ballerina verwachten. Bij het betere bochtenwerk maakt de zijdelingse neiging van de koets je gauw duidelijk dat bochtige wegjes niet het favoriete terrein van de iX55 zijn. De soepele vering en de hoge inertie straffen elkeneiging tot sportief rijden dadelijk af ! Toch reageert de auto veilig en gezond en is hij makkelijk te besturen. Op voorwaarde dat je de wetten van de fysica respecteert. De stuurinrichting voelt wat wazig aan en zou wat steviger mogen zijn
Eindconclusie:
Maar jammer genoeg komt de auto op een moment waar alle constructeurs voor downsizing kiezen … En zijn gebrek aan imago zal de erkenning zeker niet vooruithelpen …of zijn herverkoopwaarde
waarvan akte...
Re: productieplanning T5GP
Inderdaad: ik heb gekozen voor wat meer comfort in plaats van 'n knetterhard onderstel.
Overigens moet je alles natuurlijk wel in de juiste context zien, 'n grote suv stuurt niet als 'n sportwagen. Ook 'n BMW X5, hoe goed ook, stuurt niet als een 5-serie.
En neem van mij aan: zo'n iX55 stuurt echt veel scherper en ligt op hoge snelheden echt beter dan 'n T5. Vrij logisch ook.
Moderne Hyundai's komen er in diverse internationale betrouwbaarheidsonderzoeken zeer bovengemiddeld uit![fun :yes](./images/smilies/yes.gif)
Overigens moet je alles natuurlijk wel in de juiste context zien, 'n grote suv stuurt niet als 'n sportwagen. Ook 'n BMW X5, hoe goed ook, stuurt niet als een 5-serie.
En neem van mij aan: zo'n iX55 stuurt echt veel scherper en ligt op hoge snelheden echt beter dan 'n T5. Vrij logisch ook.
Moderne Hyundai's komen er in diverse internationale betrouwbaarheidsonderzoeken zeer bovengemiddeld uit
![fun :yes](./images/smilies/yes.gif)