Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
lmm
lmm
Hoi WJWers,wie kan me zeggen welk type lmm van pierburg in mijn t4 acv motor van1997 past?ik heb hier informatie liggen dat dit artiekel nr:a611 00 48 is, kan dit kloppen?zoniet wat is dan wel het goede artiekel nummer?ik krijg de indruk dat hij minder trekkracht krijgt.b.v.d. groetjes henkt
- Ron Mokum 383
Re: lmm
Hoi Henkt,ik heb een Pierburg nr.7.22684.08.0 er in zitten.henkt schreef:Hoi WJWers,wie kan me zeggen welk type lmm van pierburg in mijn t4 acv motor van1997 past?ik heb hier informatie liggen dat dit artiekel nr:a611 00 48 is, kan dit kloppen?zoniet wat is dan wel het goede artiekel nummer?ik krijg de indruk dat hij minder trekkracht krijgt.b.v.d. groetjes henkt
Succes Ron.
Als men naar links kijkt dan ziet men rechts niets.
Groet Ron Mokum 383
Groet Ron Mokum 383
- Ron Mokum 383
- Multivan Generation
- Contacteer:
@ HenkT,
grote kans dat er bij jouw bus al een Pierburg inzit
Dan zou het een kwestie van schoonmaken zijn
De oudere T4's waren namelijk voorzien van een Pierburg LMM en dat is later de slechte serie van Bosch geworden. Weer later zijn de goede Bosch LMM's gekomen.
Doe er je (financiële) voordeel mee.
grote kans dat er bij jouw bus al een Pierburg inzit
Dan zou het een kwestie van schoonmaken zijn
De oudere T4's waren namelijk voorzien van een Pierburg LMM en dat is later de slechte serie van Bosch geworden. Weer later zijn de goede Bosch LMM's gekomen.
Doe er je (financiële) voordeel mee.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...