Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

achteruitrij camera aansluiten

vragen over de T5
Plaats reactie
sep
Berichten: 452
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:24
Locatie: HOOGEZAND
Contacteer:

achteruitrij camera aansluiten

Bericht door sep »

Zo ,nu heb ik vandaag net mijn bestelde achteruitrij camera binnen ,chinese rommel dat wel ,maar ik ga het gewoon proberen ...
Het is een draadloos systeem dwz een ontvanger zit bij mijn navi en de zender zit bij de camera .
Als het goed is sluit ik de plus van de zender aan op de plus van de achteruitrij verlichting en de min op de min ,ten minste dat denk ik ..weet iemand toevallig welke kleur de plus van de achteruitrij verlichting is ?dat zou me al wat op weg helpen .
En ik meen dat er een aansluiting zat op mijn dvd/navi/radio ,waar ik een videosignaal op aansluit ,en er zat ook een los draadje ivm aansluiting van een camera ...
Moet het dit weekend maar even bekijken ,..zijn er al wjwers die een dergelijk systeem hebben aangesloten ,en mij kunnen voorzien van wat tips ?

Mvg sep
Gebruikersavatar
BigRuud
Berichten: 486
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:49
Locatie: Fryslan

Re: achteruitrij camera aansluiten

Bericht door BigRuud »

Hey Sep, dat is toch plakje cake voor jou? Gewoon even met wat stopverf aan elkaar prutsen en gaan met die hap. :yes
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
sep
Berichten: 452
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:24
Locatie: HOOGEZAND
Contacteer:

Re: achteruitrij camera aansluiten

Bericht door sep »

Je weet toch dat wij hier in groningen niet van nature hoogbegaafd zijn in tegenstelling tot friesland ,...pffffffffffffff :lach

Alles ok Rudi ? zie je wel binnenkort bij Appie .

mvg Sep
Plaats reactie