Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

politie combi syncro ombouw

vragen over de T4
Plaats reactie
syncrocombi
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 jan 2010, 23:34

politie combi syncro ombouw

Bericht door syncrocombi »

Hey iedereen,
heb via een goede vriend van me dit forum ontdekt ,(Waarvoor dank)
Ik heb me net een v.w t4 politie combi gekocht het is een 2.5 syncro van 2001 deze is volledig ingericht zoals een oorspronkelijke politie combi
inclusief verhoor tafel en 2 en 1 zitbank met gordels en dergelijke. Achteraan heeft hij een dubbele deur met daar een deel bergruimte. Vooraan twee enkele plaatsen waarvan de passagiers zetel gedraaid kan worden er is een webasto verwarming aanwezig maar alle zekeringen onder de bestuurderszetel zijn eruit gehaald omwille van dat de sirenes en toeters en bellen er af moesten gehaald worden,Ik zou deze t4 willen ombouwen om zowel als hoofd doel meubels te vervoeren maar het zou handig zijn op een legale manier ook nog mensen te kunnen vervoeren en alsook als camper te kunnen gebruiken.

De bus heeft laaste tijd veel stilgestaan maar is altijd onderhoud gedaan bij v.w met onderhoudsboekje.Hij heeft nu 180 000 KM
1 ste eigenaar was de staat (politie) en ik de tweede eigenaar.
Heb de indruk dat alles goed zen werk doet en geen rarigheden enkel dat de versnellingsbak nogal stroef schakelt niet slecht maar stroef gaat niet vlot zoals ik denk het zou moeten zijn (Reden daarvan miss het weinig gebruiken van de laatste jaren aangezien ze deze enkel gebruikte als extra wagen omdat er al nieuwere modellen aanwezig waren?) Miss een andere ?
Ik moet deze wagen nog keuren maar was van zin alles eens goed na te kijken enige tips altijd welkom

Ik zal proberen zo snel mogelijk enige fotos te plaatsen zodat jullie miss tips kunnen geven voor de ombouw
Mvg,
Mac
Berichten: 770
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:26
Locatie: Raalte

Re: politie combi syncro ombouw

Bericht door Mac »

Nette politie bussen zijn wel populair,heb er zelf ook een gekocht voor mijn nieuwe project 2.5 TDI - bj'98 - 69.000 km - verlengde uitvoering.
Ga er weer 'n camper van maken, mijn eigen camper heb ik helemaal af, ben weer toe aan 'n nieuwe uitdaging.
Dus mijn eigen camper komt t.z.t. te koop.
It's not what you buy
It's what you create.
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: politie combi syncro ombouw

Bericht door bartt4 »

de mijne was ook ooit een politiebusje. niks mis mee goed onderhoud. heb er veel plezier van
RUBBEREXPRESS
Plaats reactie