Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

velgvraag

vragen over de T4
Plaats reactie
rallygek
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2009, 22:08

velgvraag

Bericht door rallygek »

heb een set velgen onder mijn t4 liggen maar weet niet welk merk zou het wel graag weten aangezien dat de vorige eigenaar 1 wieldeksel stijf heeft gezet met polyester. en als ik hem eraf wil halen gaat deze kapot en wil dus kijken voor een nieuwe. het zijn geen originele vw velgen maar het nr dat eropstaat is kba 44440 ook nog een foto toegevoegd. ik hoop op een reactie. :T44EVER

Afbeelding :T44EVER :T44EVER
Gebruikersavatar
mevlut
Berichten: 408
Lid geworden op: 22 jan 2007, 20:04
Locatie: Velsen

Re: velgvraag

Bericht door mevlut »

Volgens mij is het een Ronal R8 velg, maar weet het niet zeker.

Groetjes,
Mevlut
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: velgvraag

Bericht door bartt4 »

als het een ronal velg is moet het er op staan kan aan de achterzijde en kan ook in het velgbed staan gedrukt met een watervaste stempel dan moet de band er ff af.
Kab nummer is een nummer met de kwaliteiten van de velg. Moeten als het goed is meer numers binnen in de velg staan.
wat ook kan is dat het een replika velg is dan word het moeilijk wat te krijgen.
Als je meer nummers hebt of kan vinden kan ik waarschijnlijk wel wat regelen voor je
RUBBEREXPRESS
rallygek
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2009, 22:08

Re: velgvraag

Bericht door rallygek »

ze lijken inderdaad veel op die ik heb heb nu even geen tijd om te kijken maar zodra ik tijd heb kijk ik en laat ik het weten maar heeft iemand enig idee wat ik kwijt zou zijn voor 4 deksels voor 15" velgen en waar ik ze eventueel zou kunnen bestellen als ik het zeker weet dat ze het zijn. ( bedoel natuurlijk die ronal r8 ).
rallygek
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2009, 22:08

Re: velgvraag

Bericht door rallygek »

heb zojuist gekeken maar er staat helemaal niets in dus zijn geen ronal velgen. ik hoop dat iemand ze herkent en mij kan helpen.
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: velgvraag

Bericht door bartt4 »

Als er verders helemaal geen enkel nummer of dergelijke in staat ben ik bang dat het moeilijk gaat worden nog wat bij de velgen te krijgen. Waarschijnlijk zijn het dan replicas.
Je zou eens kunnen bellen met alcar of alustar bijde doe redelijk veel in replica wielen. Mocht het wel een ronal velg zijn moet je ff horen bij pon continental(wielengids)
RUBBEREXPRESS
Plaats reactie