toen het olie lampje ging knipperen ging de bus langzamer rijden met het gas er op toen ik de koppeling intrapte viel de motor uit . volgens anwb de krukaspoelie (die slingerde) heb die en ook de distriebuutsie set vernieuwt (2.5 ton) dus was tog nodig motor liep even goed na 20 meter horde schrapend geluid boven in blok en weer olielampje dus morgen maar 2e hansje (pomp) proberen
remco.m schreef:toen het olie lampje ging knipperen ging de bus langzamer rijden met het gas er op toen ik de koppeling intrapte viel de motor uit . volgens anwb de krukaspoelie (die slingerde) heb die en ook de distriebuutsie set vernieuwt (2.5 ton) dus was tog nodig motor liep even goed na 20 meter horde schrapend geluid boven in blok en weer olielampje dus morgen maar 2e hansje (pomp) proberen
Euh ... als ik dat zo lees , dan denk ik toch aan een vastloper ...
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
als ALLEEN je oliepomp stuk zou zijn dan zou je motor niet zwaarder zijn gaan lopen, ik denk dat inderdaad alles zonder smering gelopen heeft en je een andere motor moet zoeken
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden.... Tyraps, Tape en Telefoon
als die lamp al knippert en het is niet het sensortje dan is er al schade
0.5 bar bij 3000 toeren is echt te weinig
maar succes bij het kopen van een donor blok
mvg ronald
Autocrossteam Oldambt T4 verlaagd vvt tuning met eps sound
Inderdaad ! (Ik heb onlangs nog een 1.9td inclusief versnellingsbak verkocht voor 500eur)[/quote] wow dat is niet mis maar ja heb ik nu niks aan is al weg was ik maar die koper geweest
maar ga zeker kijken op MP had ook wel gezien voor 1500 +6 maanden garantie maar is ex btw