Ik ben in het bezit van een T4 ACV 75Kw uit 1996, omdat mijn bus niet echt lekker trekt de laatste tijd en wat minder wordt, ben ik bezig met groot (achterstallig)onderhoud. Daardoor kwam ik op deze site uit
![fun :toppie](./images/smilies/toppie.gif)
Heb inmiddels bijna elk artikel gelezen over de EGR. EGR gedeelte heb ik vandaag schoongemaakt en zit erover na te denken om deze definitief af te doppen, maar had nog geen extra pakking daarvoor besteld, dus dat moet nog even wachten.
Na het schoonmaken even een test ritje gemaakt in de hoop dat het busje weer wat vlotter was, maar helaas totaal geen verschil. In de loop van de week ga ik op mijn werk even een RVS roetkat vervang stukje maken, in de hoop dat deze enigszins verstopt zit.
Nu was ik aan het kijken naar de LMM maar nu blijk ik wel een LMM te hebben(Pierburg met artklnr. 7.18221.01) maar daar zit geen stekker in...?! Ding is ook nergens te vinden.
Nou is mijn vraag min of meer, kan het zijn dat die niet nodig is? Lijkt me sterk, omdat er wel een LMM opzit, beetje vreemd om deze er wel op te zetten zonder dat die nodig zou zijn?
Symon
Stel me zo wel even voor in het daarvoor bestemde topic