Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

schuifdak/kanteldak/hefdak/...

vragen over de T4
Plaats reactie
pietermans
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 jan 2007, 17:20

schuifdak/kanteldak/hefdak/...

Bericht door pietermans »

voor wat meer licht in de laadruimte ben ik aan het overwegen om een schuifdak of zoiets te zetten. Nu had ik eigenlijk graag willen weten wat zoiets kost en of je dat zelf kan doen (of wat het kost om het te laten doen).

Ook had ik graag geweten wat een hefdak zo ongeveer kost (+inbouw).

Hartelijk bedankt voor de info en excuus als dit weeral het zoveelste topic hierover is.
pietermans
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 jan 2007, 17:20

Bericht door pietermans »

niemand?
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Bericht door Harry 341 »

datg,een goed (gebruikt) schuif/kanteldak komt op +/- 65 euro.Een electr. bedienbare op 10 euro meer.Inbouw is voor een beetje handig iemand zeer goed zelf te doen.Mocht je interesse hebben voor zo'n dak dan mail me maar.(klik op de foto voor beter beeld)
Afbeelding
Herman744
Berichten: 685
Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:23
Locatie: Oost-Brabant

Bericht door Herman744 »

Hallo,

Een van onze medeweetjewellers zal wel contact met je opnemen. Hij weet alles van kleine hefdakjes en inbouw ervan.

Groet,
Herman744
Mac
Berichten: 770
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:26
Locatie: Raalte

Re: schuifdak/kanteldak/hefdak/...

Bericht door Mac »

pietermans schreef:voor wat meer licht in de laadruimte ben ik aan het overwegen om een schuifdak of zoiets te zetten. Nu had ik eigenlijk graag willen weten wat zoiets kost en of je dat zelf kan doen (of wat het kost om het te laten doen).

Ook had ik graag geweten wat een hefdak zo ongeveer kost (+inbouw).

Hartelijk bedankt voor de info en excuus als dit weeral het zoveelste topic hierover is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hefdakje???
Mail me maar even.
Vr. Gr. Mac
It's not what you buy
It's what you create.
Plaats reactie