Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Airsafe
Airsafe
Wie heeft er andere foto's van..
Of misschien zelfs de maten. (Rond 8 ?)
Ik wil er zelf een (aantal) buigen van RVS.
Had er van het weekend een slipper tussen liggen. Werkt ook maar dit is zekerder.
Lupo 1.6 125pk 2001 GTI
Lupo 1.4 60pk 2002 Cambridge
Lupo 1.4 60pk 2003 Cambridge Open Air
Hallo Pluuke,
Helaas kan ik je niet aan maten helpen, ik ben ook op zoek naar een mogelijkheid om zoiets te maken.
Als jij eventueel wel aan maten kan komen en er een paar maakt hou ik me aanbevolen voor een airlock door jou gemaakt.
Bespaart mij waarschijnlijk een paar blauwe nagels.
Ik hoor nog van je?
Erik
Helaas kan ik je niet aan maten helpen, ik ben ook op zoek naar een mogelijkheid om zoiets te maken.
Als jij eventueel wel aan maten kan komen en er een paar maakt hou ik me aanbevolen voor een airlock door jou gemaakt.
Bespaart mij waarschijnlijk een paar blauwe nagels.
Ik hoor nog van je?
Erik
ik heb ook zoiets want ik gebruik dat voor mijn hond zeg maar als ie in zijn kooi zit en ik ben even uit de buurt zet ik dat ding ertussen en alles op slot zo voorkom ik dat "kleine" kindertjes hun handen in de kooi steken
kijk hier maar eens http://www.apport.nl/diverse.html
rechts midden staan ze
ik heb er 1 op maat gemaakt omdat ik deuren heb voor klep moet je hem iets langer maken
principe is stukje rvspijp daar moer op lassen stuk draadeind daar een rvs ring oplassen en aan de andere kant van de pijp stuk rvs buigen zeg maar vorm van wandelstok die erin en vastlassen zo kan je hem dus ook nog op lengte stellen indraaien of juist uit . mss leg ik het niet zo goed uit maar heb er ook 3 gemaakt voordat ik de juiste maten had
kijk hier maar eens http://www.apport.nl/diverse.html
rechts midden staan ze
ik heb er 1 op maat gemaakt omdat ik deuren heb voor klep moet je hem iets langer maken
principe is stukje rvspijp daar moer op lassen stuk draadeind daar een rvs ring oplassen en aan de andere kant van de pijp stuk rvs buigen zeg maar vorm van wandelstok die erin en vastlassen zo kan je hem dus ook nog op lengte stellen indraaien of juist uit . mss leg ik het niet zo goed uit maar heb er ook 3 gemaakt voordat ik de juiste maten had
- Multivan Generation
- Contacteer:
- Multivan Generation
- Contacteer:
Uhm dat is waar henk,
alleen is de prijs 10 euro duurder, en dan loont het misschien om zelf een serie te maken?
Ik heb er toen ook eentje via Leo gekocht,
bevalt prima en is ook van Brandrup
alleen is de prijs 10 euro duurder, en dan loont het misschien om zelf een serie te maken?
Ik heb er toen ook eentje via Leo gekocht,
bevalt prima en is ook van Brandrup
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Bedankt voor de reacties allemaal.
Voor het uitvinden van het wiel ben ik inderdaad te laat, maar ik zit nu eenmaal in de metaal. Als je dan soms prijzen ziet (De prijzen van Brandrup zijn over het algemeen ) van dingen die je zelf ïn een "handomdraai" kunt maken loop ik toch even naar het materiaalrek.
Voor zover ik weet zijn ze bij Brandrup ook niet van RVS.
Voor het uitvinden van het wiel ben ik inderdaad te laat, maar ik zit nu eenmaal in de metaal. Als je dan soms prijzen ziet (De prijzen van Brandrup zijn over het algemeen ) van dingen die je zelf ïn een "handomdraai" kunt maken loop ik toch even naar het materiaalrek.
Voor zover ik weet zijn ze bij Brandrup ook niet van RVS.
Lupo 1.6 125pk 2001 GTI
- Multivan Generation
- Contacteer:
@ Pluuke er is een zeer GROTE mail onderweg!
@ Henk88, Tsja misschien wel maar het blijft een handig ding
http://www.poptop.nl/accessoires/brandrup.html
@ Henk88, Tsja misschien wel maar het blijft een handig ding
http://www.poptop.nl/accessoires/brandrup.html
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Multivan Generation
- Contacteer:
Tsja, graag gedaan hoor.
De eerste mail van ruim 23 Mb kreeg ik een paar keer terug
Dus toen maar iets kleiner verstuurd,
kon je wat met de maatgeving?
Ik heb het geprobeerd met de rolmaat erbij,
mocht je nog meer maatvoering willen weten,
give me a
Misschien is het een idee om er meteen 10 te maken, tegen een forumsprijs :klappen
Het werkt overigens prima hoor zo'n ding
Op de VW-busclub site heeft ook eens iemand zoiets gemaakt, maar dat zag er toch anders uit, misschien kun je daar ook eens kijken.
En anders is het volgende weekend meeting en dan neem ik hem toch ook mee
De eerste mail van ruim 23 Mb kreeg ik een paar keer terug
Dus toen maar iets kleiner verstuurd,
kon je wat met de maatgeving?
Ik heb het geprobeerd met de rolmaat erbij,
mocht je nog meer maatvoering willen weten,
give me a
Misschien is het een idee om er meteen 10 te maken, tegen een forumsprijs :klappen
Het werkt overigens prima hoor zo'n ding
Op de VW-busclub site heeft ook eens iemand zoiets gemaakt, maar dat zag er toch anders uit, misschien kun je daar ook eens kijken.
En anders is het volgende weekend meeting en dan neem ik hem toch ook mee
-