Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

achteruitrijcamera met Pioneer F900BT

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 2035
Lid geworden op: 21 mei 2009, 15:19
Locatie: Súdwest-Fryslân
Contacteer:

Re: achteruitrijcamera met Pioneer F900BT

Bericht door Mickel Moen »

Hoi,

Ik heb geen ervaring met die Pioneer.
Wel met een camera in de kentekenplaathouder. Ik vind het ideaal.
Voor meer info:
viewtopic.php?f=13&t=30170&start=135#p229784" onclick="window.open(this.href);return false;
:zwaai
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
WouterW
Berichten: 489
Lid geworden op: 20 nov 2010, 09:55
Locatie: Achterhoek regio Zutphen

Re: achteruitrijcamera met Pioneer F900BT

Bericht door WouterW »

Hallo Erik,
Heb zelf eea gecontrueerd omdat ik de opbouwcamera in de kentekenverlichting niet afdoende vond. Deze heeft geen infrarood-leds en zodoende vrijwel geen beeld bij donker weer. Heb een losse 12v cmos inbouwcamera gekocht, deze:
cmos.png
cmos.png (24.1 KiB) 1839 keer bekeken
van zo rond de €35,- en ingebouwd boven de kentekenplaat. Dacht dat Mickel van hierboven ook zoiets heeft. De videokabel heb ik bovenlangs de hemelbekleding en de linker a-stijl naar de radio gebracht. Functioneert boven verwachting, ook in het donker.
Afb006x.jpg
Afb008x.jpg
T5 2.5 AXD 2004 503.000 000km
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 2035
Lid geworden op: 21 mei 2009, 15:19
Locatie: Súdwest-Fryslân
Contacteer:

Re: achteruitrijcamera met Pioneer F900BT

Bericht door Mickel Moen »

Ik heb een kentekenplaathouder met camera. Valt bijna niet op. Geen ledjes, maar bij mij is in het donker het licht van de achteruitrijverlichting voldoende.
Afbeelding
Afbeelding

Bij Wouter is de camera meer gericht op de trekhaak, terwijl die van mij meer naar achteren is gericht.