Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Vervangen rechter aandrijfas T5

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Gebruikersavatar
Remco_T5
Berichten: 473
Lid geworden op: 04 apr 2021, 18:06
Locatie: Lansingerland - Zuid Holland

Re: Vervangen rechter aandrijfas T5

Bericht door Remco_T5 »

As kan er gewoon uit. Er komt geen olie uit, invetten is we het advies.... :lach
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA) :T4politie
arjankraaijkamp
Berichten: 109
Lid geworden op: 04 apr 2023, 21:00
Locatie: Heicop

Re: Vervangen rechter aandrijfas T5

Bericht door arjankraaijkamp »

Remco_T5 schreef: 17 aug 2023, 23:12 As kan er gewoon uit. Er komt geen olie uit, invetten is we het advies.... :lach
Bedankt voor je reactie
Als je type fouten ziet mijn excuses ik heb dyslexie dus kan er niks aan doen en doe mijn best om het goed te doen
arjankraaijkamp
Berichten: 109
Lid geworden op: 04 apr 2023, 21:00
Locatie: Heicop

Re: Vervangen rechter aandrijfas T5

Bericht door arjankraaijkamp »

Ik heb mijn as van de automaat er af gehad en ingevet
De as is al wel lekker ingesleten helaas en zo als ik hier begreep heeft de automaat geen losse asstomp wat ik ook echt wil annemen maar kijkuit hier komt de maar

Ik ging op onderdelen tekeningen kijken en hier vind ik bij de automaat geen uitgaand as met splines en ging ik hij de handgeschakeld kijken en precis het zelfde dus ging ik opzoek naar de asstomp op tekening van de handgeschakeld bak en aandrijf assen maar ook geen asstom en die zit er toch echt 😅
Zouw het dan toch kunnen zijn dat de eerste automaatbak wel een as stomp hebben en de opvolgende dsg niet en als je bij een handbak de asstomp er uit trekt komt er dan geen bak olie uit of dan wel

Sorry voor mijn misschien wat eigen wijzen gedachte wil graag altijd alles weten en ga dus zoeken tot ik het weet 😆 het liefst Zouw ik zo een automaatbak willen hebben om uit elkaar te halen om te weten hoe alles zit
Screenshot_20231008-170325_Chrome.jpg
Screenshot_20231008-171135_Chrome.jpg
Als je type fouten ziet mijn excuses ik heb dyslexie dus kan er niks aan doen en doe mijn best om het goed te doen
Plaats reactie