Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

remblokken

vragen over de T4
Plaats reactie
Marcel Slufter
Berichten: 138
Lid geworden op: 14 jan 2007, 13:29
Locatie: Rockanje

remblokken

Bericht door Marcel Slufter »

Remblokken zijn aan vervanging toe, piep en lampje.

Waar en hoe vind ik de juiste blokken voor een goede prijs?

Heb de oude al een keer gedemonteerd en gefotografeerd en nog kom ik er niet uit?!?!?!?

Wordt gek van het aanbod.

2.5 tdi 102 pk uit 2000.

HELP :muur

bvd, Marcel.
Gebruikersavatar
DNS
Berichten: 1091
Lid geworden op: 12 mei 2009, 20:02
Locatie: NOP

Re: remblokken

Bericht door DNS »

Even op de remklauw kijken welk systeem je hebt: ATE of LUCAS
Dan zou de rest niet zo moeilijk moeten zijn... even via T4 Wiki kijken welk van de 9! mogelijke systemen :nuts voor de T4 jij onder jouw bus hebt en dan het VW-onderdeelnummer uit de lijst gebruiken bij het zoeken naar je nieuwe blokken.

Ik heb mijn EBC Black Stuff (Carbon/VanBrake) uit Engeland (Rude Racing) laten komen... daar was ik incl. verzenden nog ruim voordeliger uit dan in NL of DE (complete set blokken - dus voor en achter incl. verzendkosten - voor de prijs die ik in NL moest betalen voor alleen de voorste). Werken trouwens goed icm mijn nieuwe Zimmermann sportschijven :toppie

Als je niet specifiek naar dit merk op zoek bent kan je waarschijnlijk ook wel een nette set via ebay.de scoren. Daar heb ik mijn schijven ook vandaan. :knipoog

Hoop dat je er wat aan hebt :wjw
Groeten, Dennis
97'er 2.5 B/LPG Surf-Camper (Rode) en 96'er 2.5 TDI Surf-Bus (Blauwe) :toppie
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: remblokken

Bericht door Harry 341 »

Ons "lid " Gert 99 levert ze ook..evenals vele andere delen.Staat ook op marktplaats.Géén binding mee.
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Plaats reactie