Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

radio t5 het nieuwe type 2010

vragen over de T5
Plaats reactie
GERRIT T4
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 okt 2010, 23:23

radio t5 het nieuwe type 2010

Bericht door GERRIT T4 »

had de hele bus ingebouwd op mijn werk, er lopen 40 volkswagens bij ons. trekhaak gemonteerd radio er in enz.
nu komt het: de monteur die er mee rijden gaat de radio stoord en heeft slechte ontvangst.
ik eerst een plak antenne toen een losse antenne gemonteerd, niet goed.
Had toch nog gerantie? dus naar de dealer antennes zitten in de spiegels. we zetten er versterkers tussen, geen resultaat.
het ligt aan de radio, een ander ingezet nog niet goed. nu zeggen ze er moet een VW radio in.
we hebben geen oplossing. wie van de lezers of anderen heeft hier ervaring mee of wat moet ik doen ?
ik lees het gerrit T4.
Laatst gewijzigd door GERRIT T4 op 21 jan 2012, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33915
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: radio t5 het nieuwe type 2010

Bericht door Multivan Generation »

lees even de reactie van Pascal 141 die had dit ook.
Kun je vinden via de zoekfunctie :knipoog
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
vaniac
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:33

Re: radio t5 het nieuwe type 2010

Bericht door vaniac »

GERRIT T4 schreef:had de hele bus in gebouwd op mijn werk er lopen 40 volkswagens bij ons trekhaak gemonteerd radio er in enz
nu komt het de monteur die er mee rijden gaat de radio stoord en heeft slechte ontvangst.
ik eerst een plak antene toen een losse antene gemonteerd niet goed.
Had toch nog gerantie? :driveT4 dus naar de dealer antenes zitten in de spiegels we zetten er versterkers tussen geen rezeltaat.
het ligt aan de radio een ander ingezet nog niet goed nu zeggen ze er moet een vw radio in.
we hebben geen oplossing. wie van de lezers of anderen heeft hier ervaring mee of wat moet ik doen ? :driveT5
:nuts ik lees het gerrit T4
Hallo Gerrit,
Jouw bericht is moeilijk te lezen vanwege de taalfouten. Dit maakt het lastiger om een goed antwoord op je vraag te geven.
Geef verder zoveel mogelijk informatie over de betreffende auto (bouwjaar, uitvoering) en in dit geval ook over de radio (merk, type).

Succes ermee,
Vaniac.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33915
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: radio t5 het nieuwe type 2010

Bericht door Multivan Generation »

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie