Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

t5 hefdak, het leven na de camperellende

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
it.hoogendorp
Berichten: 42
Lid geworden op: 08 sep 2008, 17:28

t5 hefdak, het leven na de camperellende

Bericht door it.hoogendorp »

Zoooo, mensen het grote sca hefdak is besteld hoor :yes :yes :yes
Voor de bouwvak is het gemonteerd, heeft de inbouwer me laten weten.

Inmiddels zelf binnen lekker aan het klussen geweest, heb achterin op aanraden van mijn meisje, een zitje gemaakt.
Evt. kan er nog eentje op de bank slapen ( kan ik verlengen ).
Ben achteraf best wel een beetje trots op mijn geknutsel, heb zelf de meeste platen gefineerd.
Kantenband er op gemaakt, en gefreesd ( en dat voor een blokkenlijmer ?? ).

Ga het kleine hefdak er zelf afhalen als het zover is, misschien is hier nog een liefhebber voor !
Dak op zich was nieuw, en kan straks zien in hoe verre het verprutst is natuurlijk.

Hoef er echt niet zo veel voor te hebben, al met al komt het er op neer dat ik toch een dikke drie ruggen bij moet gaan leggen. Ondanks de z.g schadevergoeding. Mjaa... dan heb ik ook wat als het goed is. :yes

We hebben een kleine bagagewagen gekocht, en hier komen de fietsen op, en hebben nog lekker bergruimte.
We willen graag de leefruimte in de bus zo groot mogelijk houden. Ook gaat hij mijn luifel in kleur spuiten, zal echt wel mooi worden ! Hij bouwt momenteel erg veel t5,s om tot camper.

Nou, hier wat pica,s van ons T vijfie hoor :jump :jump Groeten van Theo http://www.mijnalbum.nl/Album=LSORJY3A" onclick="window.open(this.href);return false;
na regen komt echt altijd zonneschijn, al duurt het soms wel erg lang.
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 1666
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:25
Locatie: Alblasserdam

Re: t5 hefdak, het leven na de camperellende

Bericht door sjaak »

:driveT5 :T54LIFE :wjw Ik wil u huidige dak graag eens zien,misschien kan ik er een projekt van maken? :wjw :T5cruisin :camping :campingT4
Plaats reactie