Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuw lid ... Bekende t4

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Rexmobiel
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2012, 23:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Nieuw lid ... Bekende t4

Bericht door Rexmobiel »

Hallo tezamen,

Toch even voorstellen, is wel zo netjes!

Een dezer dagen hebben wij onze transporter aangeschaft, speciaal voor het wandelen met onze hond en de kids,
En hebben deze dan ook de rexmobiel genoemd.

Afgezien van een paar vreselijke bijgeluiden onder de motorkap en een overmatige olielekkage, verschillende roest plekjes, piepende deuren en remmen ... Etc ... Lijkt de bus verder nog redelijk in orde.

na wat zoeken kwam ik op dit forum waarvan er toevallig ook een url op de auto heeft gestaan!
ik neem dus voor het gemak maar aan dat iemand mijn nieuwe rammel bakkie herkent!

Om de diesel, maak ik mij weinig zorgen, daar zal wat aan gesluteld moeten worden, maar als monteur van scheepsdiesel motoren neem ik aan dat ik daar wel uit ga komen, een dezer dagen zetten we hem eens ergens op een brug om te bekijken wat we er allemaal aan moeten gaan doen en waar we de onderdelen vandaan gaan vissen.

De bus rijd verder best aardig voor een autotje van 1997, maar er zal nog veel aan moeten gebeuren om hem weer te fatsoeneren hopenlijk ga ik met behulp van dit forum all benodigde ins en outs te weten komen om tot een mooi resultaat te komen, want onze insteek is toch wel om deze oude rammel bak in oude glorie te herstellen, waarom ? Hij bevalt prima, zit goed, rijd goed en is voor mij ook nog eens bijtellings vriendelijk!

Fotos, daar moet ik even voor gaan zitten, maar die volgen, en anders wellicht op de nieuwjaars meeting, want dat lijkt ons een leuke en gezellige happening waar we eigenlijk wel bij willen zijn ( even vrijplannen nog )

De auto :

Bouwjaar mrt 1997
Kleur zilver/ grijs
Zonneklep, spoiler, afzuiging in honde hok
T4 ever stickers
En van uit de binnenkant is goed zichtbaar http://www.weetjewel.com" onclick="window.open(this.href);return false; in blauwe letters, maar van buiten zie je ze niet meer?!
Kenteken vp-df-16
Bullbar
Sidebar

Mocht iemand hem herkennen en er heel veel minpunten van weten ... Wordt ik niet vrolijk! Maar wil ze wel graag weten!

Groeten,
Wilfred
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Re: Nieuw lid ... Bekende t4

Bericht door Peter 887 »

Welkom bij :wjw Wilfred met je :T44EVER .
Informatie voor je T4 is hier zat te verkrijgen, en anders is het altijd een vraag waard.

viewforum.php?f=2" onclick="window.open(this.href);return false;

De :T44EVER stickers kun je ook krijgen op de nieuwjaarsmeeting, Henk-1 zou ze weer meenemen.
Ik hoop je te ontmoeten op de 20ste, en bij onderstaand topic kun je aangeven dat je wilt komen,
en zal ik je bijschrijven op de aanmeldingslijst.
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
ronald tdi
Berichten: 1627
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:22

Re: Nieuw lid ... Bekende t4

Bericht door ronald tdi »

:zwaai rexmobiel welkom hier.

Jub hier ga je alle antwoorden krijgen op de eventuele vragen. :toppie

Ben benieuwd hoe je bussie er uit ziet, vooral de voor en na is altijd er leuk om te zien.
Plaats reactie