Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Inbouwen acculader, tips gevraagd!

vragen over de T4
Plaats reactie
Malvlex
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 okt 2012, 18:39

Inbouwen acculader, tips gevraagd!

Bericht door Malvlex »

Beste mensen,

Ik hoop dat jullie op deze zonnige dag online zijn en mij kunnen helpen met het volgende.

Ik ben bezig om de nieuwe acculader in te bouwen in mijn moeders T4. De oude was stuk en dit vervangende exemplaar bouw ik nu dus in. Echter, dit exemplaar is 8,5 cm langer waardoor de standaard bevestigingsbeugel niet meer past. Deze moet dus 8,5 cm naar achteren worden verplaatst. Echter, hoe doe ik dit??? Gezien de ruimte eromheen heb ik geen mogelijkheid om te boren. Heeft iemand een idee? Onderstaande foto's verduidelijken het idee.

Oude situatie:
Afstand A-B is 12 cm.
Afbeelding

Nieuwe situatie:
Afstand A-B moet 20,5m zijn.
Afbeelding

Het moet dus zo worden als de oude situatie, maar dan 8,5 cm naar achter. De hoogte om te boren is ook zo'n 20 cm dus dit gaat hem niet echt worden.

Bedankt!
Gebruikersavatar
J.F.A.
Berichten: 591
Lid geworden op: 20 jul 2009, 10:44

Re: Inbouwen acculader, tips gevraagd!

Bericht door J.F.A. »

Hoi

Ik weet niet waar de vervanger vandaan komt ?? maar als je deze ergens hebt gekocht, vraag hem dan of hij een nieuwere versie beschikbaar heeft. Dan heb je geen bevestigings problemen. Of alleen aan de voorzijde monteren met een grotere ring eronder.

Fred
T4 EXCLUSIVE 2001 TDI 150 PK Met een beetje tolerantie is het altijd vakantie
Malvlex
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 okt 2012, 18:39

Re: Inbouwen acculader, tips gevraagd!

Bericht door Malvlex »

Heb inmiddels alles ingebouwd. Kon nog vrij makkelijk (maar toch lastig bereikbaar) met zelftappende schoeven.
Plaats reactie