Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Aansturing compressiekoelkast westfalia

vragen over de T4
Plaats reactie
Hannes
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2007, 06:56

Aansturing compressiekoelkast westfalia

Bericht door Hannes »

Wie kan mij helpen aan een electronisch schema van een aanstuurapparaat? Dit zit midden voor in de hemel. Of een een tip om hier aan te komen.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33893
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

misschien kan de VW busclub je helpen hierbij, of het kampeercentrum in Amersfoort, of misschien in een Jetzt helfe ich mir selbst..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Egbert&Manon
Berichten: 5456
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:36
Locatie: Frankrijk Vienne

Bericht door Egbert&Manon »

Hallo Hannes, ik ben koelmonteur en in bezit van California. Toevallig heeft onze koelkast het ook begeven. Volgende week plaats ik nieuwe compressor en power module.
Wat voor probleem heb je met je koelkast?
Groetjes Egbert
Leo45
Berichten: 1452
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:23

Bericht door Leo45 »

Het aanstuurapparaat zit weliswaar in de hemel voorin maar dat is alleen de temperatuur instelling en de aan/uit de rest zit onder de koelbox zelf.

Achterbank eruit of helemaal naar voren en dan het paneeltje eruit dan zie je de lader en de koelunit zitten.

Leo
T4 2.5TDI automaat RIP
Gebruikersavatar
T4Dick
Berichten: 102
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:11
Locatie: bij Zwolle

Bericht door T4Dick »

Hoi Hannes,

als je me het type, bouwjaar en motorcode mailt dan zoek ik het elektrisch schema van de koelkast en de hemelunit voor je op (PDF).

Je hebt alleen je mailadres niet aanstaan dus je zult me eerst even moeten mailen.

Groet,

T4Dick.
Plaats reactie