Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Het moest er toch een keer van komen.

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
dino
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2015, 13:37

Het moest er toch een keer van komen.

Bericht door dino »

:zwaai allemaal.

Mijn naam is Dinand, en sinds kort ben ik in het bezit van een t4 :jumpklap . Wat een heerlijke bus is dat zeg en wat een luxe !!!!!!
Ik ben dat niet gewend zoveel luxe o.a. airco centrale deur vergrendeling en noem maar op , das heel wat beter dan een berlingo (mijn oude auto).

Het is een witte bestelbus van een bedrijf uit Lichtenvoorde met bj2003 nu 223000 km op de teller ik heb gehoord dat er sommige ruim 5 ton hebben gelopen dus dan kan ik nog ff :lach , voor de rest is het een 2.5 l dus een heel super mooi motor geluidje 88pk heerlijk .

Wat ik van plan ben met de bus is eigenlijk niet veel , ik wil er veel km mee maken en dat gaat lukken, want ik hoor dat deze bussen heel betrouwbaar zijn en dat is ook de reden dat ik voor een t4 gekozen heb. En voor de rest wil ik hem mooi gaan maken steeds iets aan pakken niet te veel in 1 keer , zo heb ik laats hele mooie koplampen voor mijn wijsneusje gezien ik denk dat die er wel op komen :groteogen in de toekomst een ander kleurtje . andere stoelen liefs met arm leuningen, isoleren voor het geluid en comfort maar dat is toekomst. Ik ga beginnen om de egr klep af te sluiten heb er hier al veel over gelezen en natuurlijk het inlaat traject schoon maken . wat ik al gedaan heb is de uitlaat vervangen , anders kwam ie niet door de apk .ik ga hem proberen roest vrij te houden al hoewel er wel klein beetje roest zichtbaar word o.a. de voorste wiel zijscherm en het tankdopje , voor de rest kan ik nog weinig ontdekken .

Ik gebruik de bus voornamelijk voor woon werk verkeer en af een toe gaat de paardetrailer erachter en halen we partij hooi op , dat is het enige zware wat de bus moet trekken en dat gaat hem goed af .

Ik hoop nog heel veel jaren plezier te hebben van mijn bus :T44EVER
Groetjes Dino
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4459
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Het moest er toch een keer van komen.

Bericht door Henk-1 »

Hoi Dino,

welkom op :wjw :zwaai :toppie
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Re: Het moest er toch een keer van komen.

Bericht door Peter 887 »

Welkom op :wjw , misschien is het wel leuk om andere weetjewellers te ontmoeten, dan is de nieuwjaarsmeeting een mooie gelegenheid.
Dan kun je daarna ook een koppie plaatsen bij een forumnaam als je weer op :wjw aan het surfen bent.
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
Plaats reactie