Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

WAT MAD DEZE T4 KOSTEN???????//??

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
appie310-winschoten
Berichten: 139
Lid geworden op: 16 jun 2007, 22:25
Locatie: WINSCHOTEN

WAT MAD DEZE T4 KOSTEN???????//??

Bericht door appie310-winschoten »

hallo allemaal
mijn vraag is het volgende.
ik kan een t4 kopen van bj 99 kleur is dragon green
type motor 2.5 tdi zilver i
luxe stoelen en cabine alle opties die er maar zijn,,,origineel een opendak van vw,,,,km stand is nu 156 duizend,,,,zal niet zo veel bij komen hij rijd er niet veel in..alle beurten gehad bij vw garage hier in winschoten.op deze bus kan je niks vinden wat er niet hoord,,,je zou zeggen als nieuw.OOK SPORTVELGEN EN ZELFS SPORTVELGEN MET WINTERBANDEN ERBIJ.
IK KAN DEZE BUS IN MAART 2008 KOPEN VAN MIJN KENNIS.
het is wel een btw auto.
ik wil graag een multivan maar deze bus ken ik ,en weet dat hij altijd goed behandeld word.nogmaals deze bus is net nieuw.
WAT KAN IK HEM BIEDEN???? ALS IK DEZE BUS WIL KOPEN IN MAART??????

MVG APPIE WINSCHOTEN 310 (WHITE PEARL
victor
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 jan 2007, 21:19
Locatie: Kaag

Bericht door victor »

Perfecte bus qua lak + opties (wijsneus , verlengd, airco, eventuele andere opties zoals lmv , slecht weer pakket) Grote beurt gehad (dus distributie voor 130.00 km vervangen incluisiief waterpomp) accu vervangen etc
Dragon green denk ik dat je met bouwjaar 1999 rond de 7000 inclusief btw klaar moet zijn

succes


Victor
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

ik denk dat je zo'n bus niet snel vindt voor 7000......

ik ben in maart-mei op zoek geweest naar een transporter, en in duitsland (waar ik zocht) waren ze niet erg veel goedkoper dan in nederland (1996-er van rond de 4000)

Uiteindelijk ben ik op een, zeker niet perfecte, redelijk complete (mis alleen een airco) caravelle met 325000 km op de klok, drie zitrijen (2stoelen, 2 stoelen en een bank) dubbele schuifdeur, kleur zwart met 17"lichtmetaal met vrij kale banden uitgekomen voor (en geloof me goedkoper kwam ik geen vergelijkbare tegen) ruim 6000 betaald...

Dus een 99ér met 150000km en compleet en netjes...... denk dat het snel tegen de 9 a 10 mille gaat zitten hoor... (wat je er doorgaans voor kwijt bent)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Bericht door Charles 1065 »

Ik moet toch met Roger meegaan met deze kilometers en een courante kleur dan ga je toch richting de 9500 euro!! En het onderhoud is volledig en correct uitgevoerd en er zit ook wat luxe op! Nog belangrijker is het gevoel wat je hebt bij een bus zowel optisch als tijdens het rijden! Als het voelt en/of eruit ziet als een afgetrapt hondehok dan is misschien 7000 nog teveel, maar is het zoals Appie beschrijft dan is toch rond de 9500 zeer gangbaar!! Veel wijsheid!! Groet Charles
Plaats reactie