Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

adapter voor audio streaming

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Flaterik
Berichten: 94
Lid geworden op: 21 jan 2020, 15:51
Locatie: NL & Spanje

adapter voor audio streaming

Bericht door Flaterik »

Collega's

Ik vind wel wat topics over adapters maar mijn vraag is nog niet helemaal beantwoord. Ik heb de Delta 7 radio in de multivan en ben hier tevreden over. Er zit ook een carkit in EN een adapter voor het beluisteren van audio. Echter deze adapter is sterk verouderd (uitbreidbaar via USB met een stick van max 4 gb en geen spotify mogelijkheid....) en deze wil ik vervangen. Ik heb de radio nog niet losgekoppeld maar ga er even vanuit dat ik een 12 pins aansluiting heb die achterin de radio zit op de cd wisselaar ingang.

Nu hink ik op 2 verschillende adapters en ik vroeg mij af of jullie hier ervaring mee hebben.
De eerste is van Audiovolt;
https://www.audiovolt.nl/product/volksw ... autoradio/
De tweede is van carinterface;
https://www.carinterface.nl/bluetooth-s ... _mn-b-vw12

Volgens beiden "plug & play" en passend op de Delta 7. Voordeel van deze adapters is ook dat je Spotify kunt streamen. Aangezien mijn kids graag Spotify willen gebruiken in de multivan; Heeft iemand hier ervaring mee, is de ontvangst goed te doen? Je moet natuurlijk wel een goede 4G verbinding hebben, dat snap ik. Welke gebruiken jullie en raad je dus aan?
Bijlagen
20200303_170133 (002).jpg
Don't follow, take the lead
fresco
Berichten: 133
Lid geworden op: 25 okt 2019, 14:44
Locatie: Zwolle

Re: adapter voor audio streaming

Bericht door fresco »

Hallo
de set van audiovolt werkte bij mij niet en heb ik teruggestuurd.

Die van Carinterface heb ik slechts kort (enkele weken: december 2019-februari 2020) in mijn t5 gehad voordat ik de radio vervangen heb. gebruikt op een rns2 radiosysteem. is compleet en mag je voor 25 euro overnemen. Werkt prima: heeft bluetooth, usb aansluiting +aux-in aansluiting; incl microfoon voor handsfree bellen.
( op de witte draad van de witte 12-pinsconnector heb ik extra een aftakconnector geplaatst, maar die is overbodig voor jouw situatie. kun je gewoon laten zitten of tapen zo je wilt)

Aansluiting: witte 12pins-connector op de cd-wisselaar-aansluiting ; aarde draad ( zwart) op achterkant radio, of...)

belangstelling?
laat maar weten,
groeten,
frank
Laatst gewijzigd door fresco op 27 apr 2020, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Flaterik
Berichten: 94
Lid geworden op: 21 jan 2020, 15:51
Locatie: NL & Spanje

Re: adapter voor audio streaming

Bericht door Flaterik »

fresco schreef: 25 apr 2020, 18:40 Hallo
de set van car interface werkte bij mij niet en heb ik teruggestuurd.

Die van audiovolt heb ik slechts kort (enkele weken: december 2019-februari 2020) in mijn t5 gehad voordat ik de radio vervangen heb. gebruikt op een rns2 radiosysteem. is compleet en mag je voor 25 euro overnemen. Werkt prima: heeft bluetooth, usb aansluiting +aux-in aansluiting; incl microfoon voor handsfree bellen.
( op de witte draad van de witte 12-pinsconnector heb ik extra een aftakconnector geplaatst, maar die is overbodig voor jouw situatie. kun je gewoon laten zitten of tapen zo je wilt)

Aansluiting: witte 12pins-connector op de cd-wisselaar-aansluiting ; aarde draad ( zwart) op achterkant radio, of...)

belangstelling?
laat maar weten,
groeten,
frank
pb Frank.
Don't follow, take the lead
fresco
Berichten: 133
Lid geworden op: 25 okt 2019, 14:44
Locatie: Zwolle

Re: adapter voor audio streaming

Bericht door fresco »

email gestuurd met foto's en info
Plaats reactie