Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Ideen vw t4 long wheelbase camper afwerking

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
Egnixl
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 mei 2020, 19:10

Ideen vw t4 long wheelbase camper afwerking

Bericht door Egnixl »

Hoi,

We hebben eindelijk onze camper! Blij dat het een extra lange bus is, meer ruimte en spullen kwijt. Het was een transporter bus. Er is een hefdak ingemaakt en het interieur van westfalia. Dus een california uiteindelijk. Doordat het interieur van de westfalia gebaseerd is op een short weele base, is de afwerking kunde. Ik hoop dat jullie goede ideeën hebben. We zijn er nog niet mee weg geweest, corona, dus nog geen feeling. Ik zal zo de foto's plaatsen wat we allemaal al geknutseld hebben.
Zelf dachten we aan opvulling voor isolatie. Het is toch ruimte waar je iets on kwijt kan, dus latjes als plankjes maken. Plak vilt en iets van een frame hout met elastiek. Of anders?

Aan de linkerkant komt een opvouwbare, stoffen vakjes kast met ritsen. Toch vind ik het zo niet netjes afgewerkt.
Het is dus vooral de rechterkant. Misschien minder goede foto, maar rechts onder is een open ruimte omdat de afdekkappen daar stoppen.

Alvast super bedankt fijne dag groetjes inge
galore
Berichten: 81
Lid geworden op: 01 jul 2007, 13:18
Locatie: schagen

Re: Ideen vw t4 long wheelbase camper afwerking

Bericht door galore »

zal eens een knappe foto maken straks van mijn oplossing, heb er iig ruim 40 cm kastruimte bij.
Bijlagen
20200406_113949.jpg
20200406_113949.jpg (18.59 KiB) 726 keer bekeken
20200406_113759.jpg
20200406_113759.jpg (15.09 KiB) 726 keer bekeken
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4870
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Ideen vw t4 long wheelbase camper afwerking

Bericht door Hanz »

Egnixl schreef: 14 mei 2020, 07:26 Hoi,

We hebben eindelijk onze camper! Blij dat het een extra lange bus is, meer ruimte en spullen kwijt. Het was een transporter bus. Er is een hefdak ingemaakt en het interieur van westfalia. Dus een california uiteindelijk. Doordat het interieur van de westfalia gebaseerd is op een short weele base, is de afwerking kunde. Ik hoop dat jullie goede ideeën hebben. We zijn er nog niet mee weg geweest, corona, dus nog geen feeling. Ik zal zo de foto's plaatsen wat we allemaal al geknutseld hebben.
Zelf dachten we aan opvulling voor isolatie. Het is toch ruimte waar je iets on kwijt kan, dus latjes als plankjes maken. Plak vilt en iets van een frame hout met elastiek. Of anders?

Aan de linkerkant komt een opvouwbare, stoffen vakjes kast met ritsen. Toch vind ik het zo niet netjes afgewerkt.
Het is dus vooral de rechterkant. Misschien minder goede foto, maar rechts onder is een open ruimte omdat de afdekkappen daar stoppen.

Alvast super bedankt fijne dag groetjes inge
Het is mij eerlijk gezegd niet echt duidelijk wat nu het probleem is en hoe jouw oplossingen er uitzien. En je hebt het over een minder goede foto maar ik zie helemaal geen foto.
Misschien je vraag nog eens stellen met duidelijke foto's. En zet het dan onder je bericht in het projectentopic, daar is het meer op zijn plaats. En zoals Peter (Multivan Generation) al opmerkte, je kunt gewoon onder je eigen bericht verder gaan (op 'Plaats reactie' klikken) en hoeft niet voor ieder bericht een nieuw topic aan te maken.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Plaats reactie