Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

nieuwe bus en nog wat spul gezocht

vragen over de T4
dennisnotebaart
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 aug 2014, 09:00

nieuwe bus en nog wat spul gezocht

Bericht door dennisnotebaart »

Vandaag na lang wachten op de vorige eigenaar ( vorig jaar al gevraagd of hij van zn bus af wilde) zilvergrijze korte 102 pk ,bouwjaar 5e maand 2002 dus 1 vd laatste ,met rondom ramen, en 2 schuifdeuren, cruise control ,cv, en als klap op de vuurpijl een 1e eigenaar origineel Hollandse auto ROESTVRIJ, met.................. 162000 km :proost , deze wordt ook niet zakelijk gebruikt ,maar uitsluitend privé en slaapt ook in de loods droog en warm, zijn niet meer te vinden voor normale bedragen met weinig kms. de prijs houd ik voor mezelf, maar die was zo ongeveer oud ijzer prijs ! ( was ook wel kwestie van gunnen)

nu het volgende: ik zoek nog een setje originele wit, rood smoke achterlichten, en rvs uitlaat van voor naar achter, deze bus wordt mijn privé auto dus mag er mooi uit gaan zien,

als iemand hier wat heeft liggen hoor ik het graag, foto's die komen na de oud en nieuw( kom niet in de werkplaats voor die tijd) :T44EVER :T44EVER :T44EVER
dennisnotebaart
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 aug 2014, 09:00

Re: nieuwe bus en nog wat spul gezocht

Bericht door dennisnotebaart »

iemand toevallig nog een stuur in een ZEER NETTE staat liggen? vandaag gebeld naar de vw stealer, en die zeggen niet meer nieuw te leveren, ik zou zo graag weer een stuur met bobbeltjes hebben.
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: nieuwe bus en nog wat spul gezocht

Bericht door Snautzer »

Stuur met bobbeltjes?
Gebruikersavatar
J vd Pal
Berichten: 3187
Lid geworden op: 26 jun 2014, 08:41
Locatie: Hoeksche Waard

Re: nieuwe bus en nog wat spul gezocht

Bericht door J vd Pal »

Met structuur erop in plaats van een glad gesleten stuur, is dat wat je bedoelt Dennis? Je zou ook kunnen overwegen om het huidige stuur te laten bekleden.
Groeten

Jasper


2002 California Event ACV Reflex Silver
dennisnotebaart
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 aug 2014, 09:00

Re: nieuwe bus en nog wat spul gezocht

Bericht door dennisnotebaart »

uhhhh ja inderdaad dat bedoel is, :bonk :bonk :bonk :bonk beetje krom omschreven, maar bekleden vind ik eigenlijk niet zo mooi, mede omdat de airbag dan toch anders er uit ziet,

inmiddels zijn de rood witte smoke achterlichten gearriveerd, een verlaging set voor achter gearriveerd, en mijn lang gezochte radio ook gearriveerd, nu nog wachten of ik een embleemloze grill kan vinden en een setje project zwo koplampen kan vinden.

een hagelnieuwe polyester tussenwand weten te scoren welke ik zaterdag op kan halen

en vandaag mijn een setje 18 inch velgen gescoord en meteen 4 nieuwe bandjes er op gezet, rondom nieuwe remschijven en blokken en nieuwe rem slangen gemonteerd, en alle kogels voor meteen meegedaan, remolie ook meteen ververst.

maandag of dinsdag gaan we de boel verlagen en opnieuw uitlijnen, daarna meteen nieuwe vloer monteren in de laadruimte zodat de nieuwe wand gemonteerd kan worden,motorolie en filters wisselen, en dan even pas op de plaats want de 16e 2 dagjes ziekenhuis om gedotterd te worden, daarna 2 weken thuis om te herstellen(lees klussen aan de bus) maar dat mag moeder de vrouw niet weten !

heb ik mooi 2 weken de tijd om een veilingkist met audio te monteren in m.n. bussie. en m.n. afspraak bij J.D Engineering na te komen om wat meer paardjes van stal te halen op een verantwoorde manier, blijkbaar is 135 pk de max zonder roet?????????? ik had eigenlijk gehoopt op 150............

het enige waar ik nog niet uit ben is hoe of ik de restanten van de imperiaal moet verwijderen....... deze zit door en door geboord en afgekit, zijn daar evt dopjes voor te krijgen die je vast kit? of rubbers te krijgen die de boel weer waterdicht afsluiten ?

daarna rest alleen nog het verwijderen van wat kleine deukjes en dan wat spuitwerk aan 2 bumpers en linker achterpaneel waar een lichte veeg opzit maar niet met uitdeuken zonder spuiten kan.

en dan nog wat glas vervangen want de roest die van de oude imperiaal afdroop is in m.n. glas gaan etsen (iemand een idee of dit met polijsten er uit zou gaan?

daarna een mega strakke bus met weinig kms waar ik hopelijk nog vele jaren van kan genieten :T44EVER

PS: wil iemand wat foto's plaatsen voor mij die ik via email stuur? plaatsen lukt mij echt niet op deze site, ben wat betreft digibeet
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33693
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: nieuwe bus en nog wat spul gezocht

Bericht door Multivan Generation »

Probeer het toch eens:
https://weetjewel.nl/phpbb3/viewtopic.php?t=65303

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Erik450
Berichten: 462
Lid geworden op: 24 apr 2017, 22:40
Locatie: Harfsen
Contacteer:

Re: nieuwe bus en nog wat spul gezocht

Bericht door Erik450 »

Nieuw bekleed stuurwiel
Nieuw bekleed stuurwiel
dennisnotebaart schreef: 05 jan 2023, 00:09 iemand toevallig nog een stuur in een ZEER NETTE staat liggen? vandaag gebeld naar de vw stealer, en die zeggen niet meer nieuw te leveren, ik zou zo graag weer een stuur met bobbeltjes hebben.
Erik450
Berichten: 462
Lid geworden op: 24 apr 2017, 22:40
Locatie: Harfsen
Contacteer:

Re: nieuwe bus en nog wat spul gezocht

Bericht door Erik450 »

dennisnotebaart schreef: 05 jan 2023, 00:09 iemand toevallig nog een stuur in een ZEER NETTE staat liggen? vandaag gebeld naar de vw stealer, en die zeggen niet meer nieuw te leveren, ik zou zo graag weer een stuur met bobbeltjes hebben.
Je kunt hem ook laten bekleden
Kost ongeveer 200 euro, maar dan heb je een nieuw stuur
Kost ongeveer 200 euro, maar dan heb je een nieuw stuur
dennisnotebaart
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 aug 2014, 09:00

Re: nieuwe bus en nog wat spul gezocht

Bericht door dennisnotebaart »

sneak peak
sneak peak
dennisnotebaart
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 aug 2014, 09:00

Re: nieuwe bus en nog wat spul gezocht

Bericht door dennisnotebaart »

headunit
headunit
dennisnotebaart
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 aug 2014, 09:00

Re: nieuwe bus en nog wat spul gezocht

Bericht door dennisnotebaart »

t4 lampen.jpg
dennisnotebaart
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 aug 2014, 09:00

Re: nieuwe bus en nog wat spul gezocht

Bericht door dennisnotebaart »

filmpjes mogen blijkbaar niet geupload worden ?
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3561
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: nieuwe bus en nog wat spul gezocht

Bericht door krekwakwol »

Ik denk dat het bestand van een filmpje te groot is. Foto's worden automatisch aangepast voor de site.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4679
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: nieuwe bus en nog wat spul gezocht

Bericht door Hanz »

T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
dennisnotebaart
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 aug 2014, 09:00

Re: nieuwe bus en nog wat spul gezocht

Bericht door dennisnotebaart »

ja.... dan moet ik dus eerst een yt account aanmaken en daar uploaden .... hmmmmmm dat slaan we dan maar over, als iemand een filmpje wil dan kan ik het mailen(bv filmpje van mn vorige zwaar getunde t4
Plaats reactie