Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
BartJ
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 apr 2023, 13:13

Even voorstellen

Bericht door BartJ »

Hallo
Ik ben Bart 43 jaar en woon samen met mijn vrouw en 4 kids in het mooie Oploo (Brabant)

Met heel veel spijt heb ik een aantal jaar terug onze T4 weg moeten doen door omstandigheden. Achteraf nooit moeten doen en om moeten bouwen naar Camperbus.
Vandaar dat ik hier weer terug ben en ik heb al heel wat gelezen over ombouwen / projecten . Heel leuk om te lezen !

Ik ben op zoek naar een T4 en weet nog niet of ik meteen een camper koop of dat ik er zelf 1 ga ombouwen. Even kijken wat het me zou kosten.
Ik wil graag 6 personen mee kunnen nemen en een slaapplek voor liefst 2 personen hebben .
We hebben ook nog een caravan en die moet ook mee .

Ik ben me dus aan het oriënteren naar een T4, mijn budget is niet super groot maar ik ben gelukkig wel erg handig (al zeg ik het zelf) dus mag ook wel opknap werk aan zitten .

Groetjes Bart

Ps foto’s van mijn oude bus
Bijlagen
D5F59771-79C4-4C96-B1C2-8E5D1D1A5102.jpeg
12700289-5366-4160-BF0B-1CBEE9DA034C.jpeg
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3669
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Even voorstellen

Bericht door krekwakwol »

Welkom terug Bart.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Even voorstellen

Bericht door Snautzer »

Ahh zie gelijk de spijt. Mooie bus. Hoop dat je wat moois kan vinden. :toppie

Die zes personen kan denk ik prima in een multivan met back to back seat. Mijn dochter heeft net haar multivan verkocht aan een handelaar. Staat op camper kenteken. Net gekeurd maar zal werk nodig hebben om het weer perfect te maken. Ik ken de bus en is betrouwbaar 400k+ km maar start altijd en rijd prettig. Airco en cruise control. En rijd ook gewoon fijn. Zover ik weet gaat het van wege bovenstaande de verhuur in maar een aardig bod zal denk ik niet worden afgeslagen. Pm me maar als je in contact wil komen met deze man. Verder sta ik hier geheel buiten.

De velgen zijn nu anders.
20230322_180833.jpg
Bijlagen
IMG-20220616-WA0005.jpg
(51.4 KiB) Nog niet gedownload
Gebruikersavatar
Remco_T5
Berichten: 476
Lid geworden op: 04 apr 2021, 18:06
Locatie: Lansingerland - Zuid Holland

Re: Even voorstellen

Bericht door Remco_T5 »

Welkom Bart. Ik snap heel goed dat je spijt hebt en wat een mooie klusplaats. Beetje jaloers. :groteogen
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA) :T4politie
La dame blanche
Berichten: 48
Lid geworden op: 23 mar 2023, 08:28

Re: Even voorstellen

Bericht door La dame blanche »

Welkom en leuk. Ik heb 5 kinderen en precies een jaar geleden een 9 persoons t4 gekocht, de verlengde versie, waarin ik nu een bed heb gebouwd dat over de achterste rij stoelen geklapt kan worden. Heel blij mee! Alle plaatsen beschikbaar en zelfs al zou het bed opgemaakt blijven, dan zijn er nog 6 zitplaatsen beschikbaar (bijrijdersbankje, ideaal). Succes met de zoektocht!
T4 Caravelle LWB benzine 2000 9 persoons
Plaats reactie