Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Matrassen

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
Atse
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mei 2023, 15:29

Matrassen

Bericht door Atse »

Gegroet mede-camperaars! Wij hebben net een t4 california uit 2001 aangeschaft. Er zitten geen matrassen bij, en ik heb het forum afgespeurd naar tips. Joan's in IJmuiden lijkt een goede. Nu kwam ik op FaceBook een zaak in Son en Breugel tegen, Seminautic. Daar kun je op afspraak proefliggen, meten en bij succes maken ze meteen de matrassen voor je op maat. Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3632
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Matrassen

Bericht door krekwakwol »

Welkom hier.

Welke regio woon je, dat is bij zulke vragen altijd wel.makkelijk om te vermelden.
In Heerenveen heb je de matrassen fabriek, die maakt ook op maat voor je camper.

Trouwens had je deze al gezien?
viewforum.php?f=11
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4773
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Matrassen

Bericht door Hanz »

Ik zou je wel aanraden om boven een matras uit één stuk te laten maken en niet zo'n tweedelige zoals de originele. Die twee delen zitten met klittenband aan elkaar en dat wijkt toch een beetje uit elkaar. Dat slaapt niet lekker. Wij hebben zelf een 7 cm dikke matras uit één stuk van Joan's en dat bevalt prima. Stevig om te liggen en soepel genoeg om met de bedplank mee te buigen als je die omhoog doet.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Atse
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mei 2023, 15:29

Re: Matrassen

Bericht door Atse »

Ik woon in regio Rotterdam, dus Heerenveen is een beetje ver. Dat voorstelberichtje ga ik ook nog schrijven. :driveT5
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3632
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Matrassen

Bericht door krekwakwol »

Maar wat is de maat van je bed?
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Plaats reactie