Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Hoi

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Kazper
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 mei 2023, 10:44

Hoi

Bericht door Kazper »

Hallo iedereen :zwaai
Nieuw hier. Afgelopen herfst een T4 Coach uit '99 gekocht. Mijn eerste auto en camper. Geen spijt van!
Ik ben er al snel achter gekomen dat hij nog wel wat onderhoud vereist. Om het betaalbaar en interessant te houden wil ik het meeste zelf doen.
De vorige eigenaar heeft de bus gekocht van een importeur die hem heeft opgelapt. Van buiten is erg mooi omdat hij toen opnieuw is gespoten. Motortechnisch is hij alleen niet perfect. Hij heeft te weinig vermogen en start soms niet lekker. Dat is iets dat ik in ieder geval wil oplossen. Daarna eventueel tunen voor beter brandstofverbruik :adhd
Daarnaast ben ik van plan om het interieur een beetje op te vrolijken. Van al dat grijs wordt ik een beetje somber. Als ik hier mee klaar ben zal ik wat foto's en info delen hier. (Ik zal geen permanente wijzigingen aanbrengen. Een camperdealer verzekerde dat ik daarmee de waarde van de camper helemaal zou verpesten :gif )

Groetjes,
Kasper
Robert2021
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 aug 2021, 09:11
Locatie: Ridderkerk

Re: Hoi

Bericht door Robert2021 »

Welkom op het forum Kasper.
verkocht :driveT5 Volkswagen Multivan Highline camper 2.5 174 pk automaat van 2004 ( avatar met 16"winterbanden )
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3585
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Hoi

Bericht door krekwakwol »

Welkom hier Kasper, succes met de vorderingen van je bus.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33712
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Hoi

Bericht door Multivan Generation »

Kazper schreef: 28 mei 2023, 21:06 Van al dat grijs wordt ik een beetje somber. Als ik hier mee klaar ben zal ik wat foto's en info delen hier.
Groetjes,
Kasper
Hallo Kasper,
waarom wachten met foto's en info delen als je er klaar mee bent?
Het leukste is de weg er naar toe.
Dan kun je ook de meeste input en tips krijgen van anderen :knipoog

Groetjes en veel plezier

Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Kazper
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 mei 2023, 10:44

Re: Hoi

Bericht door Kazper »

Multivan Generation schreef: 02 jun 2023, 18:56 waarom wachten met foto's en info delen als je er klaar mee bent?
Ja misschien heb je wel gelijk :)
Ik zal binnenkort een topic starten.
Plaats reactie