Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Twee vragen: Sleutel T5 inlezen en roetfilter

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
resa
Berichten: 108
Lid geworden op: 14 sep 2011, 16:07

Twee vragen: Sleutel T5 inlezen en roetfilter

Bericht door resa »

Dag, afgelopen twee maanden wat pech met onze fijne camperbus. Het een komt nooit alleen zeggen ze dan. Met hulp van Peter, medeforumlid, een ander pinnetje ontvangen om onze afgebroken sleutel te repareren.
Vraag 1:
Met onze reserve sleutel kan ik wel rijden maar de deuren openen met afstand bediening werkt niet. De optie op contact zetten, knopje indrukken ed waarover gesproken wordt werkt niet. Moet deze ingelezen worden en zoja is er iemand in omgeving Helmond- Eindhoven die dat doet?
Vraag 2:
Onze bus was afgekeurd op de roetfilter. Heb deze gisteren vervangen, maar ik hoor ineens een fluitend geluid wanneer ik het gas loslaat als ik overschakel. En één keer kwam er witte rook onder de motorklap uit. Verder geen melding op het dasboard en geen verlies in capaciteit. Misschien de sticker op de filter of de olielaag op de nieuwe roetfilter?

Heel erg bedankt voor het meedenken.
:driveT5 :yes
Gebruikersavatar
chv
Berichten: 2022
Lid geworden op: 15 apr 2007, 11:43
Locatie: Den Haag

Re: Twee vragen: Sleutel T5 inlezen en roetfilter

Bericht door chv »

Dit zijn 2 vragen die niet camper gerelateerd zijn. Je kans op reacties is groter als je je topic in het algemene T5 subforum stelt. Dan lezen de mensen die wel technisch inzicht hebben, maar niet in campers geïnteresseerd zijn, ook mee.

Met vriendelijke groet,
Charles Vos
Met vriendelijke groet,
Charles Vos

T6 Rockton met California interieur en SGA hefdak
resa
Berichten: 108
Lid geworden op: 14 sep 2011, 16:07

Re: Twee vragen: Sleutel T5 inlezen en roetfilter

Bericht door resa »

Oke, verplaats ik het berichtje, bedankt.
Hierbij eindig ik het draadje hier, verwijderen lukte niet.
:driveT5 :yes
Plaats reactie