Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Reimo achterkleptent T5 plus keuken en bed

weetjewel marktplaats, alleen 2e hands spullen , voor een weetjewel prijs
Is er na 21 dagen niet meer op gereageerd dan verdwijnt de topic.
Je moet minimaal 5 topics hebben geschreven om hier een topic te kunnen plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erwin L
Berichten: 385
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:15
Locatie: Assendelft

Reimo achterkleptent T5 plus keuken en bed

Bericht door Erwin L »

Mijn winterprojectje ter overname. Was leuk om uit te denken en te knutselen, heeft zijn diensten bewezen. Mag nu naar een nieuw baasje.

https://link.marktplaats.nl/m2125746323

Het idee was om in een korte T5 met dubbele cabine toch in de bus te kunnen slapen. En koken op de knietjes op de grond is ook mijn ding niet. Dus een keukentje geknutseld dat naar buiten geschoven kan worden en een bedplank met een omklapbaar hoofdeinde. Is prima bevallen.

De vraagprijs van 190 euro voor het geheel dekt niet de gemaakte kosten maar ik heb er mijn plezier van gehad (weekje naar Denemarken)

Voor de geïnteresseerde weetjeweller heb ik er nog een opbergschort bij en een plank met 4 extra plastic bakken. Die had ik overdwars tegen het schutbord onder het raam gemaakt. Zodat je er met slapen geen last van hebt en het ook niet ziet in de achteruitkijkspiegel.

Te bekijken en op te halen in Assendelft
Laatst gewijzigd door Erwin L op 21 jun 2024, 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.
T5 1,9 Tdi 2004
Gebruikersavatar
Erwin L
Berichten: 385
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:15
Locatie: Assendelft

Re: Reimo achterkleptent T5 plus keuken en bed

Bericht door Erwin L »

Ik wil eventueel de tent wel los verkopen van de rest, is daar belangstelling voor ? Prijsidee 75 euro inclusief het bijpassende grondzeil
Staat inmiddels op Marktplaats voor 85 euro
T5 1,9 Tdi 2004
Plaats reactie