Nadat vele jaren (8+ jaren geloof ik) de WJW-DVD's als een soort Chiel-mobiel zijn rond gegaan,
zie dit topic: viewtopic.php?t=71409 en een vorig heel heel lang topic
en er regelmatig de vraag kwam: "was dit er ook maar voor de T5, wanneer komt die?"
Is het spel nu op de wagen en heb ik de T5 en T6 versie zojuist in omloop gebracht.
De spelregels zijn hetzelfde gebleven maar zal ik hier nog even herhalen:
- - Diegene die hem heeft ontvangen kopieert alleen de inhoud (en heel belangrijk, zet er dus zelf niets bij of op!!)
- je hebt ongeveer 200 GB aan vrije ruimte nodig, dus zorg dat je dat vooraf al geregeld hebt!
- de volgende die hem wil ontvangen kan dat kenbaar maken en je geeft je adres gegevens alleen via PB door aan diegene die de USB-stick als laatste heeft ontvangen.
- Zijn er meerdere personen die kenbaar hebben gemaakt dat ze hem willen ontvangen, dan kiest die persoon die hem als laatste ontvangen heeft, wie de volgende ontvanger wordt.
- je kopieert de inhoud en stuurt weer door, om er wat vaart in te houden
- diegene die hem opstuurt betaalt de postzegels, en de volgende die hem doorstuurt ook weer.
- De USB stick is samengesteld van een Tx liefhebber voor andere Tx-liefhebbers.
- Het is derhalve NIET de bedoeling dat de inhoud commercieel dan wel on-line gedeeld wordt!
- Gelieve geen hints over de inhoud te delen, zodat het voor iedereen dezelfde verrassing blijft wat er op staat
- En belangrijk: lees het bijgevoegde papiertje en in de verschillende mappen eventuele Leesmij bestanden
Vind je de USB-stick erg fijn, supersnel exemplaar heb ik uitgezocht, dan kun je die tegen een laag bedrag kopen via Aliexpress.
Voor het geld hoef je het niet te laten.
Veel plezier met de inhoud en hopelijk gaat hij weer heel lang rond.
Groetjes Peter
PS hou de dopjes er bij alstublieft, ter bescherming en tegen beschadiging
PPS de inhoud is gescanned met de laatste versie van Norton360 en virusvrij bevonden