Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
bekleden laadruimte...eindelijk klaar
bekleden laadruimte...eindelijk klaar
Het heeft een tijdje geduurd ivm te weinig tijd maar mijn laadruimte is klaar.
De linker "kist" bestaat uit 2 gedeeltes en als je een kist open maakt gaan er 2 lampen branden zodat je wat kunt zien. tevens heb ik in de voorste linker kist ook mijn basbuis weggewerkt. Rechterkist is kleiner van formaat ook deze kun je open maken voor spullen in op te slaan.
Voor diegenen die hun laadruimte nog onder handen willen nemen hierbij een paar foto's om mogelijke ideeën op te doen.
Helaas zijn de foto's van een niet al te beste kwaliteit ivm te weinig licht.
De linker "kist" bestaat uit 2 gedeeltes en als je een kist open maakt gaan er 2 lampen branden zodat je wat kunt zien. tevens heb ik in de voorste linker kist ook mijn basbuis weggewerkt. Rechterkist is kleiner van formaat ook deze kun je open maken voor spullen in op te slaan.
Voor diegenen die hun laadruimte nog onder handen willen nemen hierbij een paar foto's om mogelijke ideeën op te doen.
Helaas zijn de foto's van een niet al te beste kwaliteit ivm te weinig licht.
- GerJol 716
Ik weet niet hoe ze de bekleding officieel noemen.
Heb bij een beklederij van auto's uitgelegd waarvoor ik het wilde gebruiken en uitgezocht welke kleur enz. en hebben toen de hoeveelheid m2 besteld.
Maar of het projekkt tapijt heet weet ik niet. Mocht je het graag willen weten wil ik het wel navragen wat de benaming is van het materiaal wat ik gebruikt heb.
Heb bij een beklederij van auto's uitgelegd waarvoor ik het wilde gebruiken en uitgezocht welke kleur enz. en hebben toen de hoeveelheid m2 besteld.
Maar of het projekkt tapijt heet weet ik niet. Mocht je het graag willen weten wil ik het wel navragen wat de benaming is van het materiaal wat ik gebruikt heb.
Re: bekleden laadruimte...eindelijk klaar
Ik vind het er prachtig uit zien, als ik niet m'n honden zou moeten vervoeren lijkt me dat ook wel wat !!!!
[/quote]
[/quote]
-
Ziet er zeer goed uit!
Ik weet het, oude post maare ik vroeg me af hoe je die zijkisten hebt vastgezet?
Ik overweeg ongeveer hetzelfde te doen - 2 zijkisten (L/R) met aan de buitenkant nog een extra latje waarop ik dan eventueel over de hele breedte nog 2 platen kan leggen waardoor ik een heel bed krijg.
Maar het lijkt me geen goed idee om die zijkisten vast te schroeven in de bestaande betimmering.
Ik weet het, oude post maare ik vroeg me af hoe je die zijkisten hebt vastgezet?
Ik overweeg ongeveer hetzelfde te doen - 2 zijkisten (L/R) met aan de buitenkant nog een extra latje waarop ik dan eventueel over de hele breedte nog 2 platen kan leggen waardoor ik een heel bed krijg.
Maar het lijkt me geen goed idee om die zijkisten vast te schroeven in de bestaande betimmering.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Mooie kleurcombinatie..
Lijkt op de strakke Engelse Stijl.
Mijn complimenten.
Lijkt op de strakke Engelse Stijl.
Mijn complimenten.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...