hallo,
Heeft er iemand van jullie ervaring met het reinigen en beschermen van de binnenkant van de motor.
Ik heb van LM een produkt gekregen voor de reiniging van binnen en 1 produkt voor een beschermlaag aan te brengen in de motor.
Het 1e produkt moet een kwartier in de oude olie meedraaien en daarna de boel verversen. In de nieuwe olie gaat het 2e produkt. (een soort slick50)
Ook de brandstofpomp ga ik reinigen met een pompreiniger, dit omdat hij blijft roken.
Of moet ik gewoon gas geven Hij rookt het hardst als ik rustig aan rij of als het meisie met de wagen op stap gaat. :love
Alvast bedankt voor je reaktie
Jean-Paul
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Reinigen en bescherming binnenkant motor
- harry t5 191
- F. de Boer
Oke mannen, bedankt voor jullie reactie.
Het roken is begonnen toen mijn waterpomp vast liep bij 60000 km.Toen is alles vernieuwd en gemaakt
Ik heb de bus nog eens teruggebracht om te kijken of alles wel op tijd stond en de compresie laten meten of er niks lekte, alles was oke.
Ik wil dat mijn buske nog ff meegaat en ben er dus extra zuinig op, 5000/6000 km de olie eraf, nieuwe erop en nu krijg ik dat spul toch en denk er goed aan te doen om het te gebruiken.
Jean-Paul
Het roken is begonnen toen mijn waterpomp vast liep bij 60000 km.Toen is alles vernieuwd en gemaakt
Ik heb de bus nog eens teruggebracht om te kijken of alles wel op tijd stond en de compresie laten meten of er niks lekte, alles was oke.
Ik wil dat mijn buske nog ff meegaat en ben er dus extra zuinig op, 5000/6000 km de olie eraf, nieuwe erop en nu krijg ik dat spul toch en denk er goed aan te doen om het te gebruiken.
Jean-Paul