Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Stefan 989 boomingbus gestolen
- Henk-1
- Site Admin
- Contacteer:
Stefan 989 boomingbus gestolen
Wou net op bed , komt deze mail binnen
http://www.weetjewel.com/gestolen-21.htm
Ik hoop dat ie snel terug komt, was een mooie vette boomingbus
Hij wou ook op Volkel komen om een show te geven , zit vol met audio boem boem
houden die dieven nu nooit es op
Groetjes webmaster Henk-1 VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Re: Stefan 989 boomingbus gestolen
Henk-1 schreef:
Wou net op bed , komt deze mail binnen
http://www.weetjewel.com/gestolen-21.htm
Ik hoop dat ie snel terug komt, was een mooie vette boomingbus
Hij wou ook op Volkel komen om een show te geven , zit vol met audio boem boem
houden die dieven nu nooit es op
Gloeiende, gloeiende..........ik ben haast in staat om m'n bus onder "220" te zetten als ik hem niet gebruik en dan maar hopen dat ze er met de gore handen aan zitten, ik hoop ook dat de "booming bus" terug wordt gevonden in goede staat, ook hier houden we onze ogen open en zal na "aan spreken" de politie bellen.................
STERTKE :alarm
Ik rij voor mijn werk zo'n beetje heel NL door. (vandaag een vrije dag)
Zal mijn ogen zeker open houden.
Echter Nijmegen ligt wel erg dicht bij Duitsland. Ik vrees het ergste.
Hoop dat de bus in ieder geval goed verzekerd is en de schade enigzins gecompenseerd wordt.
Maar goed. "ze" moeten met hun grijp grage handen van andermans spullen afblijven. Is mooi kl**e
Hopelijk krijgt Stefan zijn bus onbeschadigd weer terug
Zal mijn ogen zeker open houden.
Echter Nijmegen ligt wel erg dicht bij Duitsland. Ik vrees het ergste.
Hoop dat de bus in ieder geval goed verzekerd is en de schade enigzins gecompenseerd wordt.
Maar goed. "ze" moeten met hun grijp grage handen van andermans spullen afblijven. Is mooi kl**e
Hopelijk krijgt Stefan zijn bus onbeschadigd weer terug
- Evert-Jan (T5 180)
- Eldert 895
- Contacteer:
Hoi Stefan,
Mooi klote van je bus. Waar is ie gestolen in Nijmegen?
Bij de rand van het centrum worden regelmatig Volkswagens gejat. Vooral in de buurt van de Bijleveldsingel en parkeerterrein de Wedren. Veelal van mensen die niet uit de regio komen. Waarom dat precies is weet ik niet, maar van daar uit ben je inderdaad snel de duitse grens over........
Hopelijk hoor je er nog van, Sterkte
Eldert Beek bij Nijmegen
Mooi klote van je bus. Waar is ie gestolen in Nijmegen?
Bij de rand van het centrum worden regelmatig Volkswagens gejat. Vooral in de buurt van de Bijleveldsingel en parkeerterrein de Wedren. Veelal van mensen die niet uit de regio komen. Waarom dat precies is weet ik niet, maar van daar uit ben je inderdaad snel de duitse grens over........
Hopelijk hoor je er nog van, Sterkte
Eldert Beek bij Nijmegen
heel erg vervelend dat er alweer een T4 gestolen is,
en Alweer in Nijmegen daar was het voorheen ook al prijs
wat ik wel eerdere jaren op dit forum heb gelezen.
zws is die dan toch richting Duitsland en later zws in onderdelen verder
naar het oosten??.
Heb al een bearlock erop en zet er een stuurslot op als ik nog afgelegen parkeer, maar als je die berichten weer leest krijg je toch een onbehaaglijk gevoel met ergens hem parkeren.
en Alweer in Nijmegen daar was het voorheen ook al prijs
wat ik wel eerdere jaren op dit forum heb gelezen.
zws is die dan toch richting Duitsland en later zws in onderdelen verder
naar het oosten??.
Heb al een bearlock erop en zet er een stuurslot op als ik nog afgelegen parkeer, maar als je die berichten weer leest krijg je toch een onbehaaglijk gevoel met ergens hem parkeren.
-
hallo allemaal,
ja zoals jullie gezien hebben is mijn bus gestolen in nijmegen in de wijk aldenhof ligt net aan de snelweg a73 vandaag heeft de politie gebeld de bus is terecht en is ook al vrijgeven hij staat hij een bergingsbedrijf ik heb in de auto van mijn vader zitten huilen de bus is compleet uitgebrand terug gevonden alles is verloren gegaan.
foto's die heb ik naar henk gestuurt zodat ze hier op de site kunt zien (niet schrikken) maar het is dus wel belangrijk om je bus dus goed in de gaten te houden voor je het weet is je bus dus weg en ik hoop niet dat jullie hem zo terug krijgen als ik
gr stefan989 (ex boomingbus)
ja zoals jullie gezien hebben is mijn bus gestolen in nijmegen in de wijk aldenhof ligt net aan de snelweg a73 vandaag heeft de politie gebeld de bus is terecht en is ook al vrijgeven hij staat hij een bergingsbedrijf ik heb in de auto van mijn vader zitten huilen de bus is compleet uitgebrand terug gevonden alles is verloren gegaan.
foto's die heb ik naar henk gestuurt zodat ze hier op de site kunt zien (niet schrikken) maar het is dus wel belangrijk om je bus dus goed in de gaten te houden voor je het weet is je bus dus weg en ik hoop niet dat jullie hem zo terug krijgen als ik
LIFE IS LIKE A DREAM
- Evert-Jan (T5 180)
-
Verschrikkelijk om je bus zo terug te moeten vinden nadat hij al gestolen was. Walgelijk hoe sommige figuren met andermans eigendom denken om te moeten gaan. Waren ze maar meeverbrand
Stefan, sterkte met de afhandeling en de verwerking, ja had er zoveel werk inzitten. Hopelijk ben je in de gelegenheid om binnen afzienbare tijd een andere T4 op wjw te laten zien.
Btw, ik zie niet uit naar je foto's, ben niet zo op horror.
Stefan, sterkte met de afhandeling en de verwerking, ja had er zoveel werk inzitten. Hopelijk ben je in de gelegenheid om binnen afzienbare tijd een andere T4 op wjw te laten zien.
Btw, ik zie niet uit naar je foto's, ben niet zo op horror.
T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
- GerJol 716
-
had een vraagje ik heb me eigen ook aangemeld voor de meeting in volkel mag ik nog komen ben toch een beetje angstig geworden om een T4 te kopen maar mischien krijg ik het wel weer te pakken na de meeting en dat ik dan als nog een T4 koop en dan mischien een nieuwe (big boomingbus)ga bouwen
voor de gene die graag willen weten wat erin zat komt hier een lijstje
*clarion radio met dolby surround
*dvd speler
*lcd monitor
*in de voordeuren composet van macrom160watt
*tussen de voorstoelen een handmade armsteun met een composetje van mtx
*in de wand van de dubbele cabine mtx ovale speakers
dit is aangestuurd door 1mtx versterker van 201watt rms op 1 kanaal gebrugt
*laadruimte 6 15'' kicker subwoofers van 1000watt per stuk
*wordt aangestuurd door 3 mtx pro versie versterkers van 1500watt rms
al met al een bonk herrie waar nu niks meer van over is heb alles tegen inkoop gekregen maar was toch nog 7000euro kwijt voor de installatie
voor de gene die graag willen weten wat erin zat komt hier een lijstje
*clarion radio met dolby surround
*dvd speler
*lcd monitor
*in de voordeuren composet van macrom160watt
*tussen de voorstoelen een handmade armsteun met een composetje van mtx
*in de wand van de dubbele cabine mtx ovale speakers
dit is aangestuurd door 1mtx versterker van 201watt rms op 1 kanaal gebrugt
*laadruimte 6 15'' kicker subwoofers van 1000watt per stuk
*wordt aangestuurd door 3 mtx pro versie versterkers van 1500watt rms
al met al een bonk herrie waar nu niks meer van over is heb alles tegen inkoop gekregen maar was toch nog 7000euro kwijt voor de installatie
LIFE IS LIKE A DREAM
-
- Evert-Jan (T5 180)
Stefan, Wat mij betreft ben je zeker welkom. En mocht je vervoer naar Volkel nodig hebben, neem dan ff contact met me op (zie mijn mail in profiel) ik moet toevallg ook die kant op, kunnen we mischien wat afspreken.boomingbus schreef:had een vraagje ik heb me eigen ook aangemeld voor de meeting in volkel mag ik nog komen..............
Evert-Jan (voorheen T5 180)