Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
gloeispiraal
-
gloeispiraal
mijn standkachel(standaard) in mijn multivan van 2000 verwarmt niet meer, alles slaat wel aan, zowel via afstandbediening als via dashboard, een onderzoekje met meetapparatuur bij een bedrijf in Hoorn(Cartal) zou aangeven dat gloeispiraal stuk is. heb bij vw garage reparatiekosten gevraagd, bibber nog steeds van kostenopgave. hoe second opinion(test) en een dragelijke reparatienota groet siem
- Multivan Generation
- Contacteer:
-
gloeispiraal
dankjewel Stip, heb afspraak gemaakt met dealer in den helder, ben benieuwd, je hoort van me
wil graag via weetjewel tips en trucs voor mijn multivan (gehandicaptenregeling) ontvangen en aanmelden
-
gloeispiraal/kaars standkachel Multivan
Hoi, ik heb de standkachel laten repareren bij een eberspächer dealer in den helder(dichtstebij) Hij doet het weer! Kosten vielen me niet mee. Nota zoals Stip/Peter aangeeft is blijkbaar verleden tijd.
Arbeidsloonkosten: 1.7 uur à 60 euro =102 euro,Gloeikaars 55 euro, conditioner +testgereedschap+diverse materialen 37,35 euro Dus toch een gepeperde rekening met BTW van 224 euro!! Zal we zo overal zijn maar schrik er toch weer van. VW offerte was nog 60 euro duurder. In ieder geval bedankt voor de dealer tip groet siem
Arbeidsloonkosten: 1.7 uur à 60 euro =102 euro,Gloeikaars 55 euro, conditioner +testgereedschap+diverse materialen 37,35 euro Dus toch een gepeperde rekening met BTW van 224 euro!! Zal we zo overal zijn maar schrik er toch weer van. VW offerte was nog 60 euro duurder. In ieder geval bedankt voor de dealer tip groet siem

wil graag via weetjewel tips en trucs voor mijn multivan (gehandicaptenregeling) ontvangen en aanmelden
- Roger B. (11)61
Altijd vooraf prijsopgave vragen..... dan schrik je wat minder als je de auto gaat halen!
en tja, 60 euro is heel gewoon voor uurloon en 1,7 uur voor demontage uit de auto, uit elkaar halen van de kachel, gloeispiraal vervangen en kachel schoonmaken (wat ze waarschijnlijk meteen doen) en de boel weer in elkaar en in de auto plaatsen..... zeker niet langzaam gewerkt of teveel uren berekend...
Denk dat je een heel nette rekening hebt gekregen en zeker niet afgezet bent.
en tja, 60 euro is heel gewoon voor uurloon en 1,7 uur voor demontage uit de auto, uit elkaar halen van de kachel, gloeispiraal vervangen en kachel schoonmaken (wat ze waarschijnlijk meteen doen) en de boel weer in elkaar en in de auto plaatsen..... zeker niet langzaam gewerkt of teveel uren berekend...
Denk dat je een heel nette rekening hebt gekregen en zeker niet afgezet bent.
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon