Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

airbagprobleem

vragen over de T5
Plaats reactie
popeye
Berichten: 115
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:01

airbagprobleem

Bericht door popeye »

Ja hoor, vandaag voor de 3e !!!! keer weer eens het airbag-probleem.
Het bekende tingeltje klinkt en het overbekende poppetje verschijnt weer eens, geen beveiliging meer middels de airbags.
Dit is nu de derde keer in 1 jaar tijd, bus is van 2004.
Het euvel is de ring die onder (?) het stuur zit, bekend bij Volkswagen. Ik wordt er zo flauw van. Heb een fijne wagen, maar zit veel op de grote wegen in het buitenland en dan kan ik me dit niet veroorloven, een onveilig gevoel. Denk toch maar eens aan een mooie nieuwe Subaru Forrester , nieuw model.
Hoor niets dan lof over deze wagen en ik heb de ruimte niet echt nodig, in camper naar de hondenshows is mogelijk en anders heeft de vrouw wel een ruimtewagentje.
Elke keer weer dit gedonder geeft de burger geen moed. Volkswagen ..wordt eens wakker!!!
Laatst gewijzigd door popeye op 12 dec 2007, 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
wie goed doet , goed ontmoet!
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Bericht door painter »

Wat wil je ook met z,on naam, je hebt het over poppetje, terwijl je jezelf Popeye noemt. :winter :winter :winter :winter :winter
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
edjeraketje
Berichten: 677
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum

Airbag

Bericht door edjeraketje »

Ik heb nog wel een airbag met stuur voor de handel. Komt ook uit een 2004 T5. Misschien kun je hier wat mee!
Groeten Edje
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
popeye
Berichten: 115
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:01

Bericht door popeye »

Mooi aanbod, zal morgen naar garage gaan voor weer een test.
wie goed doet , goed ontmoet!
Plaats reactie