Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Hulp en/of tips gevraagd bij aankoop T4 uit 1996

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gouda's Glorie
Berichten: 79
Lid geworden op: 24 dec 2008, 14:13
Locatie: Gouda

Re: Hulp en/of tips gevraagd bij aankoop T4 uit 1996

Bericht door Gouda's Glorie »

Matje,

Als ik de bus koop, dan gaat de DC er toch uit. Ik zoek een LWB met enkele cabine.

Als je opzoek zou zijn naar iets dergelijks, wat zou deze bus je dan maximaal waard zijn?

:zwaai
Gebruikersavatar
Gouda's Glorie
Berichten: 79
Lid geworden op: 24 dec 2008, 14:13
Locatie: Gouda

Re: Hulp en/of tips gevraagd bij aankoop T4 uit 1996

Bericht door Gouda's Glorie »

Deze reactie kreeg ik net van de verkoper van de bus.

Is volgens mij geen zuivere koffie :politie

Hallo,
Op dit moment ben ik uit Nederland, zodat een pick-up niet mogelijk zal zijn maar we kunnen gebruik maken van een transportbedrijf. Ik stuur de auto voor u en krijgt u 10 dagen voor de inspectie van de auto en als je niet tevreden met het u zal terug de auto voor mij en u zal niet worden belast met alles. Dus als je wilt kopen, mijn auto moet je geef me je volledige naam en adres en ik zal contact opnemen met het transportbedrijf en stuur je de auto. U ontvangt een factuur met het vervoer-en betalingsgegevens. En ik zal ook je nodig om te bevestigen het model van de auto en de vraagprijs, dus ik kan de e-mail naar het transportbedrijf voor hun beleid.
Als de mogelijke antwoorden in het Engels.
Bedankt.

Hello,
Right now i am out of Netherlands so a pick up will not be possible but we can use a transport company . I will send the car to you and you will have 10 days to inspect the car and if you are not pleased with it you will give back the car to me and you will not be charged with anything . So if you want to buy my car you will have to give me your full name and address and i will contact the transport company and send you the car . You will receive an invoice with transport and payment details .And I will also need you to confirm the model of the car and the asking price so i can forward the email to the transport company for theyr policy .
If its posible respond in english.
Thank you.




John,

Even een paar verzoekjes. Omdat ik in de randstad woon, is het voor mij niet zo gemakkelijk om zo maar even langs te komen voor een proefrit. Ik wil vooraf graag weten of de reis de moeite waard kan zijn. Vandaar deze vragen. Ik hoop dat je het begrijpt..

1. Ik zou graag wat foto's van de cabine en laadruimte willen zien.
2. Tot wanneer is de APK?
3. Hoe is het met de bandjes?
4. Hoeveel km geleden is de distributieriem vervangen?
5. Hoeveel PK?
6. Schade of roest?
7. Is de bus inmiddels schoon?
8. Trekhaak?
9. Je uiterste verkoopprijs?


mvg,
André

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Niet Antwoorden op dit bericht. Contact met mij op: grant.john48@yahoo.com Hallo en dank u voor uw interesse in het kopen van mijn object. Neem contact met mij op: grant.john48@yahoo.com omdat ik geen toegang tot mijn oude account. Uw bod prijs lijkt goed en ik accepteer uw aanbod. Ik zal wachten op uw e-mail snel als je wilt om het object nu voor uw bod prijs. Bedankt. Niet Antwoorden op dit bericht. Contact met mij op: grant.john48@yahoo.com

Advertentie: Volkswagen transporter T 4 2.5 tdi dubbel cab lang lang
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: Hulp en/of tips gevraagd bij aankoop T4 uit 1996

Bericht door matje86 »

hoeveel mensen werken dan daar in hengelo
http://www.vinden.nl/?vid=l7716316150I1 ... l&x=44&y=9 :bifun :bifun
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Hulp en/of tips gevraagd bij aankoop T4 uit 1996

Bericht door Roger B. (11)61 »

:politie staan laten!!

dit zijn oplichters praktijken!! komt er straks op neer dat je via moneygram of western union geld moet storten (waarbij ze zeggen dat ze dat pas kunnen opnemen als jij daar toestemming voor geeft) en het bewijs van storting naar hun faxen.

dan sturen zij jou de auto toe.

Die auto komt dus nooit, en als je je geld terug probeert te halen bij Moneygram of western union blijkt het toch te zijn opgenomen.

Op mobile.de en in veel mindere mate op autoscout24.de komt dit veel voor, meestal full option auto's voor minder dan de prijs van een kale, blijken vaak in engeland te staan (want daar rij je niet even naar toe) omdat ze een tijd in duitsland gewerkt hebben en nu weer in engeland zitten..

LET GOED OP wat je doet, betaal in geen geval voorruit, ook niet via welke service dan ook.
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
peter123
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 feb 2008, 19:10

Re: Hulp en/of tips gevraagd bij aankoop T4 uit 1996

Bericht door peter123 »

Hallo allemaal

NIET KOPEN dit zijn echt oplichters. :politie Ik kon vorig jaar een california coach van 1992 voor een mooi prijsje kopen op de zelfde manier. :gekte Die meneer was zogenaamd ook niet in nederland en de camper kon wel verscheept worden met 10 dagen op proef. Ik heb de meneer gemaild dat ik de camper wel wou kopen voor dat geld en dat ik bij de grens van Nederland wel op hem stond te wachten. Kon ik de camper zien , proefritje maken ,overschrijven,betalen en meenemen, maar helaas er kwam geen reactie meer op. :muur Op marktplaats werd de camper meerdere malen aangeboden met steeds een andere naam , maar wel uit Hengelo maar nooit een telefoon nummer. :ie Trap er niet in en koop nooit iets via deze manier, 9 van de 10 keer is het geen zuivere koffie.
mvg Peter
Gebruikersavatar
HARLEYMAN
Berichten: 77
Lid geworden op: 13 jul 2007, 00:13
Locatie: den-haag
Contacteer:

Re: Hulp en/of tips gevraagd bij aankoop T4 uit 1996

Bericht door HARLEYMAN »

en zo goedkoop is tie ook nie..!!!!! :ie

....maar het zit je niet mee he, andre..om een goeie bus te-vinden.
we zijn er weer..!!!!!!!!!!

voorheen john 457
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33895
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Hulp en/of tips gevraagd bij aankoop T4 uit 1996

Bericht door Multivan Generation »

die verkoper staat bekend als oplichter,
zoek namelijk maar eens op die naam op internet.. :knipoog

Je kunt ook even rustig aan doen met zoeken,
dan heb je even geen frustratie :lach
Haastig zoeken is namelijk niet de manier zo denk ik..

Kijk eens in België of Duitsland rond,
veel meer uitzoek.. Ook qua prijs..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
ardesch 879
Berichten: 1164
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:18
Locatie: ommen

Re: Hulp en/of tips gevraagd bij aankoop T4 uit 1996

Bericht door ardesch 879 »

Groetjes Driekus Ardesch
Gebruikersavatar
Gouda's Glorie
Berichten: 79
Lid geworden op: 24 dec 2008, 14:13
Locatie: Gouda

Re: Hulp en/of tips gevraagd bij aankoop T4 uit 1996

Bericht door Gouda's Glorie »

Uiteraard was ik er zelf al achter dat dit zaakje stonk. :politie Zit er aan te denken om dit aan marktplaats door te geven, wat ze er dan mee doen, is dan aan hun.

Zoals ik al aangaf, heb ik geen haast met de aankoop, maar ondanks de kredietcrisis vlat het nog niet mee om iets leuks te vinden.................

Inmiddels heb ik (op oa. op aanraden van verschillende weetjewellers) mijn wensenpakket aangepast en ik weet nu wat ik wil. Ik moet het alleen nog tegenkomen en kunnen betalen.

Dit zijn mijn wensen:

T4
LWB
2.5 TDi
102 pk
Geen witte
Bij voorkeur een enkele cabine
Het liefst in gebruik geweest bij een particulier
Bullbar en sidepipes
goede staat van onderhoud
Gebruikersavatar
Gouda's Glorie
Berichten: 79
Lid geworden op: 24 dec 2008, 14:13
Locatie: Gouda

Re: Hulp en/of tips gevraagd bij aankoop T4 uit 1996

Bericht door Gouda's Glorie »

Uiteraard was ik er zelf al achter dat dit zaakje stonk. :politie Zit er aan te denken om dit aan marktplaats door te geven, wat ze er dan mee doen, is dan aan hun.

Zoals ik al aangaf, heb ik geen haast met de aankoop, maar ondanks de kredietcrisis vlat het nog niet mee om iets leuks te vinden.................

Inmiddels heb ik (oa. op aanraden van verschillende weetjewellers) mijn wensenpakket aangepast en ik weet nu wat ik wil. Ik moet het alleen nog tegenkomen en kunnen betalen.

Dit zijn mijn wensen:

T4
LWB
2.5 TDi
102 pk
Geen witte
Bij voorkeur een enkele cabine
Het liefst in gebruik geweest bij een particulier
Bullbar en sidepipes
goede staat van onderhoud
robertino1
Berichten: 75
Lid geworden op: 07 jun 2008, 20:45

Re: Hulp en/of tips gevraagd bij aankoop T4 uit 1996

Bericht door robertino1 »

Hallo,

toch nog maar een opmeerking ten opzichte van de witte kleur omdat jeer honden in gaat vervoeren
de witte kleur geeft je zomers een lagere temperatuur in de auto ook belangrijk bij stlstand
de t4 is echt een warme wagen heb hem 1 jaar in het blauw met hoogdak en isolatie en is echt veel warmer dan de vorige witte wagen. in verhouding met andere niet europese bussen echt merkbaar.
heb zelf altijd honden mee. wat ook een punt is de overweging achterklep of deuren deuren zijn in principe handiger je kan er bv 1 open laten. klep is evt met regen wat handiger. ondanks een eerder antwoord van je aan een forumlid wil ik toch de opmerking maken goed na te denken over het veilig vervoeren van de honden ik weet uit ervaring wat er gebeurtbij een geval van hard moeten remmen en/of botsen daar voor je niet vrolijk van ook bij het event. omslaan is het noodzaak dat ze niet te veel ruimte in de hoogte hebben
vr gr
Gebruikersavatar
HARLEYMAN
Berichten: 77
Lid geworden op: 13 jul 2007, 00:13
Locatie: den-haag
Contacteer:

Re: Hulp en/of tips gevraagd bij aankoop T4 uit 1996

Bericht door HARLEYMAN »

robertino1 schreef:Hallo,

toch nog maar een opmeerking ten opzichte van de witte kleur omdat jeer honden in gaat vervoeren
de witte kleur geeft je zomers een lagere temperatuur in de auto ook belangrijk bij stlstand
de t4 is echt een warme wagen heb hem 1 jaar in het blauw met hoogdak en isolatie en is echt veel warmer dan de vorige witte wagen. in verhouding met andere niet europese bussen echt merkbaar.
heb zelf altijd honden mee. wat ook een punt is de overweging achterklep of deuren deuren zijn in principe handiger je kan er bv 1 open laten. klep is evt met regen wat handiger. ondanks een eerder antwoord van je aan een forumlid wil ik toch de opmerking maken goed na te denken over het veilig vervoeren van de honden ik weet uit ervaring wat er gebeurtbij een geval van hard moeten remmen en/of botsen daar voor je niet vrolijk van ook bij het event. omslaan is het noodzaak dat ze niet te veel ruimte in de hoogte hebben
vr gr
:mail
:mail :mail :mail :T44EVER
we zijn er weer..!!!!!!!!!!

voorheen john 457
Gebruikersavatar
Gouda's Glorie
Berichten: 79
Lid geworden op: 24 dec 2008, 14:13
Locatie: Gouda

Re: Hulp en/of tips gevraagd bij aankoop T4 uit 1996

Bericht door Gouda's Glorie »

Hartelijk dank voor je opmerkingen Robertino.

Tot 3 jaar geleden heb ik ongeveer 5 jaar in een witte astra gereden. Handige wagen, maar die kleur, daaraan heb ik nooit kunnen wennen. :muur Daarom ook besloten om nooit meer een witte auto te nemen.

Wat betreft het vervoeren van mijn honden. De 2 reuen gaan sowieso ieder in en bench aan de achterkant van de wagen. ja het moeten dubbele deuren worden ipv een klep. Is inderdaad veel handiger. De andere 6 gaan dan in het stukje tussen de 2 benches en het tussenschot. Ze kunnen in mandjes oid. Voor hele lange ritten, bijvoorbeeld 1 of 2 keer per jaar, kunnen ze ook in benches. Ik weet wel, een ongeluk kan je ook om de hoek krijgen........................

Lijkt misschien een beetje eigenwijs, maar dit alles is wel overwogen.

Nu nog een busje naar mijn zin vinden en :driveT4 maar.
Gebruikersavatar
Ron---63---
Berichten: 3819
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:51
Locatie: IJmond

Re: Hulp en/of tips gevraagd bij aankoop T4 uit 1996

Bericht door Ron---63--- »

Hoi Andre
Mooie bus zien staan
http://link.marktplaats.nl/222488666

Lijkt heeeeel erg op mijn oude bus !!!!!!
Eerste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4I3UVOV

Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA

Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Gebruikersavatar
Gouda's Glorie
Berichten: 79
Lid geworden op: 24 dec 2008, 14:13
Locatie: Gouda

Re: Hulp en/of tips gevraagd bij aankoop T4 uit 1996

Bericht door Gouda's Glorie »

Hoi Ron,

Bedankt voor je reactie, maar had je al gezien wie er op 18-1 een bod heeft gedaan? :yes
Ron---63--- schreef:Hoi Andre
Mooie bus zien staan
http://link.marktplaats.nl/222488666

Lijkt heeeeel erg op mijn oude bus !!!!!!
Plaats reactie