Ik heb al 3x een storing gehad.
Wat doetíe,
Zodra ik een beetje door rij komt de storing er wel eens in, hij houd in en het voorgloei lampje gaat knipperen.
Dit duurt 5minuten ongeveer dan geeft de BC weer aan Status OK en heb ik weer vol vermogen.
Iemand een idee misschien?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Motorstoring werkstatt?!
- Donald4Motion
Re: Motorstoring werkstatt?!
ik heb ook wel eens een storing gehad wat bijna het zelfde was bij mij was de brandsof pomp niet goed mijn inspuit regeling was door de war
ik praat ook hier over mijn vorige auto t4 2,5 tdi het beste wat je kan doen is uit laten lezen alle storingen worden gerigistreerd dan weet je ook precies wat er aan de hand is
ik praat ook hier over mijn vorige auto t4 2,5 tdi het beste wat je kan doen is uit laten lezen alle storingen worden gerigistreerd dan weet je ook precies wat er aan de hand is
- Donald4Motion
Re: Motorstoring werkstatt?!
Ik heb de bus al eens laten uitlezen na dat deze een storing had gehad.
Ze hadden even een stekker los en weer vast gezet en moest maar weer even terug komen als die het weer deed.
Ook zat er storing in het interieur alarm en de climatronic, me inspuiting had een keer de ondergrens overschreden(?) en hij gaf inderdaad iets aan betreft de injectie enzo.
Ik zal van de week even een afspraak gaan maken met die knakkers, ben ik wel me bussie weer een dag kwijt
Ze hadden even een stekker los en weer vast gezet en moest maar weer even terug komen als die het weer deed.
Ook zat er storing in het interieur alarm en de climatronic, me inspuiting had een keer de ondergrens overschreden(?) en hij gaf inderdaad iets aan betreft de injectie enzo.
Ik zal van de week even een afspraak gaan maken met die knakkers, ben ik wel me bussie weer een dag kwijt