Even een paar vragen aan jullie specialisten.
Ik heb mijn kat laten verwijderen omdat ie doorgerot was en laten vervangen door een pijp ( 1998 T4 2.5 tdi 75 kw)
Echter nu rookt ie als een gek bij koude start,de garage zegt dat ie niet meer rookt dan normaal.
Kan het zijn dat de roetkat bij een koude start de rook/roetdeeltjes afvangt en later als de motor dus ook de kat warmer wordt de kat weer schoon wordt "gebrand"?
In dat geval zou de garage dus gelijk kunnen hebben,anders moet het toch een andere oorzaak hebben.
Tevens had ik een kapot remlicht gelijk laten vervangen,de remlichten werken nu maar als ik mijn licht aanzet gaan mijn remlichten gelijk meebranden.
Tevens werkt de cc niet meer en krijg ik een knipperend gloeispiraallampje.
Remlichtschakelaar lijkt me onlogisch omdat bij lichten uit de remlichten wel goed werken.
Iemand sugesties?
bij voorbaat dank!
