Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Mijn nieuwe t5 besteld

vragen over de T5
Plaats reactie
tom
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:20

Mijn nieuwe t5 besteld

Bericht door tom »

Uiteindelijk na veel gepraat is mijn nieuwe t5 besteld. lwb met t edition 130pk automaat in het zwart parellak. Geen glaslook maar glas omdat dit veel strakker is. Hij is afgelopen vrijdag besteld bij de daeler en word 20 mei verwacht. Misschien red ik het nog om naar volkel te komen met een verse.
Dus nu ga ik er het volgende nog aan de bus doen, verlagen (eibach) multivankoplampen monteren, chippen naar 164pk(essing dieseltunning) en nog wat kleine zaken zoals aluminium ringen in de tellerbak en natuurlijk een dubbeldin kenwood fullscreen dvd/navigatie systeem. Niet te vergeten een trekhaak eronder te zetten natuurlijk.
Zo zie je maar weer dat een slechte economie goed van pas komt wanneer je een nieuwe bus gaat uitzoeken.(veel korting)
Hoop jullie snel allemaal weer eens te zien, maar dan wel met mijn nieuwe t5 natuurlijk.

Tom nr199 :driveT5 :driveT5 :zwaai
SanderS
Berichten: 99
Lid geworden op: 12 nov 2008, 15:06

Re: Mijn nieuwe t5 besteld

Bericht door SanderS »

Tip bij montage trekhaak (dit is goed zelf te doen): neem wanneer je een afneembare wilt, een Westfalia. Dan kun je de originele bumperverstevigingsbalk met wat aanpassingen gewoon laten zitten. Dit voortkomt een slappe bumper die inveert als je er op leunt.
Plaats reactie