Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
ik ben begonnen
- Wim T4 935
Re: ik ben begonnen
Volgens mij ben je nu ook verplicht zijknipperlichten in de voorschermen te gaan plaatsen. Gaat je dat ook doen en zo ja welke worden het?

Groeten van Wim

- Multivan Generation
- Contacteer:
@ Wim,
kan tegenwoordig ook in de spiegels he
kan tegenwoordig ook in de spiegels he

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
worden ook van golf 4 maar dan met 3 ledjes. Had nog plannen voor de spiegels (m3 bmw) maar te klein beeld kwa zicht.
Vanavond weer verder met het aan passen van de grille ach houd je van de straat
Vanavond weer verder met het aan passen van de grille ach houd je van de straat
RUBBEREXPRESS
Vant weekend weer wat kunnen doen. Door de drukte op me werk met de winterbanden wissel savonds niet veel tijd en fut meer.
Toch vandaag al het laswerk af gekregen kwa voorkant en begonnen met het strakplamuren.
Hier weer wat foto's

Toch vandaag al het laswerk af gekregen kwa voorkant en begonnen met het strakplamuren.
Hier weer wat foto's

RUBBEREXPRESS
ben benieuwd als het klaar is 

Ziet er geinig uit. Ben beniewd als het af is.
mvg Rick
mvg Rick
- marcel 415
mooi hoor.je moet het net even durfen.ikke las wel anderen hun autos ,maar mn eigen durfde ik nooit aan.
Groetjes Marcel 415

Hoi Bart,dat ziet er gaaf uit :klappen ,maar staan je koplampen meteen in de goede stand?
Is dat nog te stellen?
Is dat nog te stellen?
Hoek moest ik ff bepalen ongeveer ten opzichte van een golf4 maar de koplampen zijn ook nog ruim te stellen.PANTER schreef:Hoi Bart,dat ziet er gaaf uit :klappen ,maar staan je koplampen meteen in de goede stand?
Is dat nog te stellen?
RUBBEREXPRESS
Bart,het ziet er onwijs gaaf uit ieder geval,ga je ook nog iets doen met je achter lichten?
Denk zoals het nu staat de led variant in smoke. Wel wil ik het vw embleem strakmaken en de handgreep kenteken verlichting houder verwerken in de klep zodat dat 1 geheel gaat wordenPANTER schreef:Bart,het ziet er onwijs gaaf uit ieder geval,ga je ook nog iets doen met je achter lichten?
RUBBEREXPRESS
Ja druk bezig nog steeds maar nog geen tijd gehad voor fotos te maken en op internet te doen. Momenteel pas rond 7 uur half 8 thuis savonds dan hapje eten. Dat doe savonds niet erg veel nu. Ach nog paar week en dan is de drukte weer wat voorbij met de winterbanden wissels. Zal weekend verdere fotos maken.
RUBBEREXPRESS
haha winterbanden? nu nog.... het is 20 graden! Maar ach, het is handel.
Offroad, of the road
WOW bart ziet er dik uit man! ik zit nog stiekem op dit forum rond de glure naar t4's maar dit is leuk bedacht!, suc6 met de afbouw