Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
verlagen bus
-
verlagen bus
Hallo luitjes,ik ben van plan onze bus te verlagen dus ben ik andere veren nodig.Weet iemand een adres (liefst in 1van de noordelijke prov.)waar deze voor een redelijke prijs te koop zijn.Gr Pieter.
-
Re: verlagen bus
Kijk eens op marktplaats lvt springs in utrecht.Even bij onderdelen transporeter T4 kijken . Daar heb ik ze gekocht en ben zeer tevreden. Op maandag besteltd en twee dagen later al in huis .tien jaar garantie en niet duur. Ze bevallen mij goed.
Dick
Dick

Groetjes Dick 1076 

-
Heb al even gezien en ga morgen contact zoeken met ltv springs en bedankt voor de supersnelle reactie. Gr Pieter.
-
ik had ze via ebay, ook niet duur. maar het is even zoeken/wachten. Is in iedergeval simpel zelf te doen.
Offroad, of the road
heb een setje op ebay gehaald. Nederlands fabrikaat met 5 jaar garantie 80 euro inclusief verzendkosten. Mooie 5cm lager.
T4 california coach bj 1999. 50mm verlaagd. Getinte ruiten. Ronal 16 inch. Smoke achterlichten. Silver vision knipperlichten. Aerotwin wissers voor en achter. Embleemloze grille
Hoi,ook LVT springs eronder...diverse vakanties naar Frankrijk en Italie met aardig wat bagage.
Veel slechte wegen,geen topcomfort..Wel aanvaardbaar,.maar dat kan niet anders na verlagen.Wel zeer goed weggedrag en lekker sturen....Ik heb 3,5 cm verlaging.
N.B.Ik heb wel 18 inch velgen met 240/40/18 vóór en 245/45/18 achter.
grtz.Harry
Veel slechte wegen,geen topcomfort..Wel aanvaardbaar,.maar dat kan niet anders na verlagen.Wel zeer goed weggedrag en lekker sturen....Ik heb 3,5 cm verlaging.
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
35mm heb je een fototje van de zijkant gezien?Harry 341 schreef:Hoi,ook LVT springs eronder...diverse vakanties naar Frankrijk en Italie met aardig wat bagage.
grtz.Harry
dit is de mijne met 50mm veren voor en de voorkant gemeten 65mm lager.

T4 california coach bj 1999. 50mm verlaagd. Getinte ruiten. Ronal 16 inch. Smoke achterlichten. Silver vision knipperlichten. Aerotwin wissers voor en achter. Embleemloze grille
Mooi !
Maar met een beetje belading staat ie compleet "door de hoeven" ??
Maar met een beetje belading staat ie compleet "door de hoeven" ??
Lupo 1.6 125pk 2001 GTI
Lupo 1.4 60pk 2002 Cambridge
Lupo 1.4 60pk 2003 Cambridge Open Air
Lupo 1.4 60pk 2002 Cambridge
Lupo 1.4 60pk 2003 Cambridge Open Air
nee hoor... Weegt 2300 kilo schoon aan de haak. Kan hooguit een paar koffers in de achterbak kwijt en veert niet meer in als een normale veer. Minder zelfs. Zijn een stuk stugger.
- Duveltje-77
ik heb weitec 5cm niet te stug rijd meestal leeg 150 euro betaald
Autocrossteam Oldambt T4 verlaagd vvt tuning met eps sound