hoi,
weet iemand of er op het net iets te vinden is over de exacte maten van de bodem van de laadruimte?
ik krijg binnenkort mn t 5 en wil alvast betonmultiplex gaan zagen...gr jeti
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
bodemplaat t5 dubbele cabine
Re: bodemplaat t5 dubbele cabine
Hoi
Ik heb nog een betonplex plaat over van een T5 korte wielbasis. Heb je belangstelling?
JW
Ik heb nog een betonplex plaat over van een T5 korte wielbasis. Heb je belangstelling?
JW
hoi. hoe lang is ie dan?
te lang voor je laadbak dubbele cabine maar ze past allicht keurig rond de wielkasten... dus effe inkorten tot aan de achterste zetelrij en je hebt "de" perfecte bodemplank lijkt me 

Hoi
Ik heb wel binding met die betonplex vloer, van de marktplaatslink . De originele betonplex plaat voor een transporter T5 korte wielbasis heb ik in 2003 gekocht, maar na enkele weken heb ik de vloer toch vervangen door een tapijten vloer. Sindsdien heeft de vloer in mijn garage gestaan. Zo goed als nieuw en ongebruikt.
Wie de betonplexvloer T5 dubbele cabine korte wielbasis wil kopen is dus welkom! .......
mrdba
Ik heb wel binding met die betonplex vloer, van de marktplaatslink . De originele betonplex plaat voor een transporter T5 korte wielbasis heb ik in 2003 gekocht, maar na enkele weken heb ik de vloer toch vervangen door een tapijten vloer. Sindsdien heeft de vloer in mijn garage gestaan. Zo goed als nieuw en ongebruikt.
Wie de betonplexvloer T5 dubbele cabine korte wielbasis wil kopen is dus welkom! .......
mrdba